passionsblomman skrev 2009-11-01 11:52:39 följande:
Men INGIS!!! Herregud! Fy f***********¤%#%¤"/%¤#/¤#%&#¤ Allvarligt talat, vi har haft sådant nära inpå i vår familjekarusell också. Homn måste bort från den mannen!!!
Mmmmmm....jag försöker.....ibland så säger hon det själv att hon hade det haft mkt lättare o bättre med eget boende o delad vårdnad....o det kan jag skriva under på!!!
Visst o sant så kan hon ha bidragit till situationen då hon har sopat framför maken i snart 25 år....genom tunga perioder där han blivit väldigt arbetsskada (slet av fingrar på ena handen), arbetslöshet, komvuxpluggande, datautbildning precis innan it-bubblan sprack o mer arbetslöshet.
Syrran har dragit hela lasset med hus o hem....jobbat massor extra, i princip uppfostrat tjejerna själv osv....så hon har duktigt skämt bort karlsloken så att han inte FATTAR o SER hur mkt hon sliter o jobbar för familjen med barn, hushåll o jobb mm.
Blir bara förbannad när jag tänker på det....MORRRRRRR
Så av denna anledningen så längtar jag EXTRA till att vårt hus e klart så att jag kan avlasta min syster genom att ta småtjejerna oftare över helger osv....har jäkligt dålig plats för dem att övernatta på idagsläget liksom.
Suck....vad gör man eg? Tips? Parterapi har de provat...men tja...terapeuten tog makens parti (han la upp det så snyggt osv) så syrran blev ensam med hundhuvudet....o sen blev ju läget inte bättre hemma....för då skulle han ha EGENTID.....ehh?!?!?!?!?