• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

Tack Känns väldigt bra nu
    Kanske kan börja se fram emot UL nästa måndag då

• passionsblomman

Tänk ändå Ankis, att du redan hunnit ända hit igen! Jag menar, jag har hängt på BT i ett år nu drygt. Och på den tiden har vi hunnit vänta på plus, jubla över plus, gråta över mf och jubla över plus igen...och nu är det redan snart UL-dags igen och lilla kinder-ankan sparkar!
    Jag tycker det är ganska många händelser på samma år!

• ingenjörsbruden

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, Ankis! *smälter*
    Va ljuvligt skönt för dig!

Daa: Mail har gått iväg!

Blommis: Ja nä fya mig...sådana hemligheter är INTE bra

I´ll be back.....

• lanovia 08

Här har ni en tröttis som till och med lyckades slumra till på krogen medans vi kollade på Guldmatchen. Eller ja blev ju inte mkt till guld för IFK.

Idag är vi ensamna så skönt. Jag är bara här på snabbvisit så jag har itne hunnit läsa något ni har skrivit mer än de sista inläggen. Nu skall jag passa på att hinna med lite egentid och yoga innan vi skall bänka oss i soffan. Jag återkommer senare och skriver + läser.
    *kramar och vinkar till alla*

Förresten, hurra för lillankan som rör sig. Kul att det snart är UL.

• Jenny står brud 090801

Precis så tänker vi också Ingis... är så roligt att blanda olika stilar på det viset har vi fått vårt hus att kännas mer som vårt hem.

Idag hittade jag massa härliga tyger på loppisen, så nu blir det fler barnfiltar i härliga retrotyger Jag är kanonnöjd, och mannen också eftersom jag var ute och eldade med honom hela eftermiddagen... var riktigt mysigt!

ingenjörsbruden skrev 2009-11-01 11:39:57 följande:
    O va mysigt med pyssel o julmarknad, Jenny! O loppis!!! Det vill jag JÄTTEGÄRNA gå på sen när vi har huset klart så man kan få till den där sköna blandingen av nytt o gammalt...vill ju inte bo i ett IKEA-visningslokal...
  • Jenny står brud 090801

Ingis: Jobbigt med din syster

Ankan: Åhh vad härligt att känna lill-ankan

• Ankan80

Ja, det är så sant som det är sagt!

passionsblomman skrev 2009-11-01 16:18:21 följande:
    Tänk ändå Ankis, att du redan hunnit ända hit igen! Jag menar, jag har hängt på BT i ett år nu drygt. Och på den tiden har vi hunnit vänta på plus, jubla över plus, gråta över mf och jubla över plus igen...och nu är det redan snart UL-dags igen och lilla kinder-ankan sparkar! Jag tycker det är ganska många händelser på samma år!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan