• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Jag hoppas för egen del innerligt att min sambo hittar en öppen videobutik i stan, för GUUUUD vilket uselt TV-utbud det var ikväll!

Körslaget och Dansbandskampen och Postkodmiljonären, oooooh vad ska man välja!!!

• Daa

Jaaa. Visst var det dåligt! Trodde att det skulle vara en massa bra filmer ikväll, men de flesta känns sådär.
    Dansbandskampen går bort i alla lägen.

• passionsblomman

Ja, inte fasiken fanns det något som kändes som sådär värst spännande!
    Tänk, en riktig sådan där lång Engelsk kriminal- eller thrillerhistoria! Det hade jag gillat!
  • Daa

Det hade varit något. Eller nån film i stil med Moulin Rouge...

Vi får helt enkelt inventera lagret av video-band.

passionsblomman skrev 2009-10-31 17:49:20 följande:
    Ja, inte fasiken fanns det något som kändes som sådär värst spännande!Tänk, en riktig sådan där lång Engelsk kriminal- eller thrillerhistoria! Det hade jag gillat!
  • Daa

Ja, jag har sett den, tycker den är skoj, men jag kommer aldrig på nån bra låttitel. Så fort jag tänker svara får jag "Rock'n'Roll ain't noise pollution" på hjärnan och då försvinner alla andra låtar jag nånsin vetat om.

Spamma alla trådar?
    Jag lutar mig tillbaka och kollar in hur du gör.

• Daa

Så jag hoppas alltså på en fråga där den låten passar in.

• passionsblomman

Hahahahaha

Vilken titel av alla!

Och angående spam, minns du inte när jag jagade den hysteriska bruden som gjrode reklam för sin blogg i precis varenda tråd i hela forumet?
    DET var en jakt det!

• passionsblomman

Meeeen!

Nu ringde sambon-han har fått punka och var tvungen att mecka med det, så nu tar det ju ÄNNU längre tid innan vi får äta!

• Daa

Det kommer jag ihåg. Tror du hann rensa i många av trådarna innan jag läste dem. Bra jobbat *käck "tummen upp"*
    Det var ett tag sedan nån var lika hysterisk som hon. Och det ska vi väl vara glada för...

passionsblomman skrev 2009-10-31 18:37:38 följande:
    Hahahahaha Vilken titel av alla! Och angående spam, minns du inte när jag jagade den hysteriska bruden som gjrode reklam för sin blogg i precis varenda tråd i hela forumet? DET var en jakt det!
    Det är en bra låt, tycker jag.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan