• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Bruttan: åh, det var tråkiga nyheter för din kompis. *saknar ord*

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2009-10-30 17:43:54 följande:
    Hej...Förlåt om jag förstör frdagsstämmningen lite här.. vill bara skriva av mig lite.Min bästa kompis gjorde ett ultraljud idag för att kolla att allt var bra, det var det inte Druvbörd, dvs, ingen bebis och det som skulle varit moderkaka ser ut som en klase vindruvor, man har högt hcg, magen växer och alla grav.symptom finns.. men inget barn. Hon skulle ha 2 veckor före mig och nu får de inte ens försöka på minst ett år!Är så himla ledsen!! Och så rädd att hon inte ska orka umgås med mig, vilket jag förstår till fullo... BLÄ!!!I övrigt är allt bra! Nästa vecka kommer en byggfirma och fixar la´gårn och ikväll ska jag bara mysa med mannen och lilla vild Kramar till er alla
    Stora kramar!
  • Daa

Ingis: nej, så trist att han tog det så... *kramar om*
    Hoppas han kommer på bättre tankar snart.

• andbeyond

Bruttan: Verkligen jättetråkigt, hoppas ni kan fortsätta umgås i eländet ändå

• Daa

Hej, andbeyond!
    Du har mina sympatier vad gäller kläd- och ryggbekymmer. Tycker att min kupstorlek ställer till det alldeles nog för mig.
    (även om jag tack och lov inte har så mycket ryggbekymmer längre)
    Hur är det med dig?

• ingenjörsbruden

Hoppas jag med.... för han tog jackan o gick.....smällde igen dörren så lillan hoppade.......

det är därför jag kör martyren....blir ändå inte förstådd.....

• andbeyond
    Daa skrev 2009-10-30 17:53:02 följande:
    Hej, andbeyond! Du har mina sympatier vad gäller kläd- och ryggbekymmer. Tycker att min kupstorlek ställer till det alldeles nog för mig. (även om jag tack och lov inte har så mycket ryggbekymmer längre)Hur är det med dig?
    Mjo, sådär kanske man kan svara... Frustrerande bara att liksom aldrig komma någon vart, efter 10 år av normaltillstånd=ledsen blir man som trött. Ser framemot helgen, ska bli trevligt att bara få hänga i soffan med maken och se på film

Hur är det med hormonsvallningarna? Känns det bättre nu?
  • Daa

Jobbigt, Ingis.
    Dina ord kanske tog där de skulle? Kanske han är i sin grotta och funderar över sitt beteende.
    *kramar Ingis igen*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan