• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Både LOL och ASGARV på samma sida? Tur att man kan roa någon...

ingenjörsbruden skrev 2009-10-30 11:41:54 följande:
    ASGARV
  • Daa

Hejhej!
    Sent blev det innan jag fick gå på lunch idag och magen ryter som besatt.

Sonja: obehagligt när hon har så hög feber.

EA: du kan få lite såndär tant av mig. Delar gärna med mig av överflödet som lite väl gärna flödar över... typ.

*skrattar åt Ninnis gudsons påhitt*

• Leksi

Pust! *torkar svetten ur pannan* Har inte haft möjlighet att logga in på tre dagar och nu har jag läst ikapp allt! Det märks på tempot att Hvidis och Ingis är tillbaka, nice!!

Grattis Bellabus på första namnsdagen!

Grattis Ninnis till lyckad spolning & hoppas du får en riktigt skön helg med familjen i Norge!

Stort lycka till Blommis med allt ni har framför er. Skönt att du fick ett sådant bra bemötade på IVF-kliniken i Uppsala. Jag har förresten en kompis som gjort IVF där. De hade också problem med att få till barn nr 2 men de lyckades med IVF och nu har de två ljuvliga döttrar (den äldsta är 8 och lillasyster blev precis 1 år).

Sonja, vad läskigt när dottern har så hög feber så länge! Hoppas hoppas hon och papsen kryar på sig snart & att ni andra slipper smittas. Själv tog jag vaccinsprutan i onsdags efter mycket vånda.

Daa, jag rekommenderar Murad. Inte helt lätt att få tag på (jag köper på Åhléns City i Stockholm) men de räcker i evigheter och hjälper superbra mot finnar. Jag använder den som heter AHA/BHA Exfoliating Cleanser.

• Fru E

Ninnis-ha så trevlig i Norge

Daa-mer än gärna (känns konstigt att säga att man vill ha mer tant!!)

Hvidis-här får en framtida bebis snarare leta efter tutten

• Leksi

EA&MJ skrev 2009-10-30 13:07:53 följande:

Hvidis-här får en framtida bebis snarare leta efter tutten
    Här också... Fast de har faktiskt blivit aningen större sen jag blev gravid *väx!väx!väx!*
  • Fru E

Leksi-om ja blir på smällen ska jag ha urringat varje dag

Svar på tråden I vått och torrt och väntan