• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Självklart blir man orolig Sonja.
    Men som hon sa feber är ju "bra" för då tar kroppen hand om eländet. Bara den inte blir för hög.

• Sonja68

Tur som är har storasyster klarat sig än så länge. De skulle med Fritids till badhuset idag, det såg hon fram emot Så hon får ha lite roligt, stackarn.
    Med en mamma som springer och passar upp två sjuklingar och knappt har tid för henne, så ruttnar hon efter 10 minuter här hemma

• Ninnnis

Lanovia, vilken tur att dealen höll

Sonja, hoppas du och storasyster klarar er och att sjuklingarna frisknar till snart. Vad bra att hon får komma iväg till badhuset en stund i alla fall.

EA, klart du ska vara med på nästa träff!

Lanovia igen, de bor 8 mil söder om Oslo, vid havet, bara ett par mil innanför gränsen. Jag åker tåg upp, så skönt att bara läsa, surfa, slappa och soooooova...

• Hvidbrud

Oj! Han inte ens läsa färdigt innan lilla E vaknade. Vill bara säga hej och krama om er goa tjejer inan jag rusar in till lillan med tutten högsta hugg!!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-10-29 11:18:18 följande:
    Eeehhh, nej, inte här heller...Sex mitt i ett bråk?! Det går ju inte när man är en långsint martyr! Hur skulle det se ut, om jag föll till föga mitt i mitt tysta surande? Då tror han kanske att vi är sams?! Ve och fasa...
    LOL
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-10-30 07:49:01 följande:
    Måste bara berätta, eftersom vovven fick sin svans kuperad på Irland när han var liten så han kan vara lite känslig där. Vi har därför sagt till gudsonen att man inte ska pilla på hans svansstump, eftersom det kan göra ont på honom. Detta har han förstått, och talar gärna om det både för oss och andra.Igår undrade gudsonen var vovvens snopp satt. Jag sa att den sitter undertill, mellan bakbenen, vilket han böjde sig ner och kontrollerade. Lite senare säger han plötsligt "Nu har jag känt på XXX´s snopp. Den hade han inte ont i!"
    ASGARV
  • Ninnnis

Tutten i högsta hugg? Har du fått så höga tuttar?

Kram tillbaks!

Hvidbrud skrev 2009-10-30 11:22:00 följande:
    Oj! Han inte ens läsa färdigt innan lilla E vaknade. Vill bara säga hej och krama om er goa tjejer inan jag rusar in till lillan med tutten högsta hugg!!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan