• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Hahahahaha!

Ninnnis skrev 2009-10-30 07:49:01 följande:
    Måste bara berätta, eftersom vovven fick sin svans kuperad på Irland när han var liten så han kan vara lite känslig där. Vi har därför sagt till gudsonen att man inte ska pilla på hans svansstump, eftersom det kan göra ont på honom. Detta har han förstått, och talar gärna om det både för oss och andra.Igår undrade gudsonen var vovvens snopp satt. Jag sa att den sitter undertill, mellan bakbenen, vilket han böjde sig ner och kontrollerade. Lite senare säger han plötsligt "Nu har jag känt på XXX´s snopp. Den hade han inte ont i!"
  • passionsblomman

Men NUUU kom jag äntligen in! Det har varit ngt knas här hos mig iallafall, så det inte gick att logga in!

Fast jag har ju inte alls tid att sitta här eftersom vi håller på att städa inför helgen...
    ...men man måste ju få hoppa in och vinka lite åtminstone *vink vink*

Ikväll ska min son på Halloweenfest som 5:orna ordnar i skolan med disco och maskerad och hela tjotaballongen. Hoppas han får kul.

Igår bestämde hon som driver ICA här och jag att hennes son och min son nog skulle ha kul ihop och frågade dem om de ville leka här idag.
    Hennes son bor hos sin pappa men är här på helger och lov och så. Han är 9, alltså ett år äldre än min. Nu sitter de och spelar Nintendo och de verkar ha trevligt.

*samlar på kompisar och glada stunder för min lilla pojke*

• lanovia 08

*klapar glatt magen* idag har jag o spillevinken gemensamt enats om att vi behövde lite fredagsgodis efter lunchen. Snäll mamma(??? oj det var ovant att skriva) som jag är så gick jag och köpte en påse godis.

blommis, ljuvligt med kompisar och roliga händelser för sonen. Hoppas städandet går bra.

• lanovia 08

till allt tokigt som skrivits här sista sidorna
  • lanovia 08

Mina bröst har också växt, det var bland det första som hände typ. Med skillnaden att här behövdes det verkligen inte. *krymp!*

Leksi skrev 2009-10-30 13:10:07 följande:
    EA&MJ skrev 2009-10-30 13:07:53 följande:
    Här också... Fast de har faktiskt blivit aningen större sen jag blev gravid *väx!väx!väx!*
  • Fru E

Lanovia-jag tar mer än gärna emot

En godispåse är bra för både själ, hälsa och Spillevink!

• lanovia 08

Blommis jag hade också problem att komma in. Kunde nästan inte koncentrera mig på jobbet. Var ju tvungen att kolla hela tiden om det gick att öppna BT.

• lanovia 08

Och jag delar gärna med mig. *tittar lite förfärat ner i klyftan och är rädd att jag kommer behöva en stolek större till på bH om ett tag*

En annan bra sak med godis är att det motiverar mig ännu mer att gå o simma i eftermiddag. Nu kan jag ju inte banga.

EA&MJ skrev 2009-10-30 13:31:52 följande:

Lanovia-jag tar mer än gärna emot En godispåse är bra för både själ, hälsa och Spillevink!
  • Leksi

lanovia 08 skrev 2009-10-30 13:34:41 följande:

Och jag delar gärna med mig. *tittar lite förfärat ner i klyftan och är rädd att jag kommer behöva en stolek större till på bH om ett tag*
    I wish! Jag är jättelycklig för att jag fick köpa nya BH:ar i storlek B...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan