• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Just det!

Bestäm dig för "Ovanligt Bra Daa" istället! OBD dvs. i sällskap med B2 väntandes på B2JR och OBDMinior.

Daa skrev 2009-10-29 11:33:15 följande:
    Vad skulle jag göra utan er, ni kloka (och gulliga )?Tack. *bestämmer mig för, tillfälligtvis i alla fall, att jag inte är knäpp eller ovanligt klen*
  • Daa

Amen.

passionsblomman skrev 2009-10-29 11:01:09 följande:
    Sett tll statistiken över hur vanligt det är med MF så är det naturligtvis befängt att tro att det inte skulle bli alls "bara" för att man haft ett MF, men vem FASIKEN sitter och fyller hjärtat med statistik!!!!
    Kom för övrigt fram till att det här med Lite Rött På Pappret när jag inte riktigt förväntar mig det och som sen blir Allt Mer Rött På Pappret är för mig förknippat med något ganska traumatiskt... *försonar mig med mitt bryt*
    Nu ska bara illamåendeattackerna gå över så är ordningen återställd.

Ninnis: tar gärna emot glada tillrop, för jag vet ju att det är sant. Det finns ingenting som säger att det inte kommer att ordna sig, så då finns det ju heller ingen anledning att börja oroa sig än.
    Är inte du normal i den här cirkusen? Vart är världen på väg om inte ens agent Ninnis är normal och stabil??
  • Ninnnis

Skämt och sido, många drar sig nog för att erkänna att de inte alltid har det så bra. Kanske samma syndrom där, att så länge man inte säger (skriver) det högt så kan man låtsas att det inte är ett problem. Eller snarare, i samma sekund som man säger det högt så är det officiellt ett problem. Dessutom måste man ju erkänna det för sig själv om erkänner det för någon annan, vilket kanske inte alltid är så angenämt.

Jag och min man har det väldigt bra tillsammans, på det stora hela. Han är min bästa vän, min stora kärlek och min livskamrat. MEN självklart kan jag bli vansinnig på honom och önska honom dit pepparn växer. Däremot har det hittills alltid ordnat sig igen, både han och jag har förmågan att säga förlåt, och det är återigen vi två mot världen. Men att påstå att det alltid är guld och gröna skogar, det är att ljuga.

• Ninnnis

Det tog lite väl lång tid att skriva mitt inlägg ovan, det skulle ha kommit direkt efter mitt förra, var det tänkt...

• Daa
    passionsblomman skrev 2009-10-29 11:36:29 följande:
    Just det!Bestäm dig för "Ovanligt Bra Daa" istället! OBD dvs. i sällskap med B2 väntandes på B2JR och OBDMinior.
    (vilken massa komplicerade bokstavskombinationer det blev (vilket egentligen borde passa en latent matematiknörd som jag ) )

Håller med de andra om att du inte ska behöva hamna mellan prestige-kamper eller stå till svars för vad andra kliniker gör och informerar om.
    Hoppas innerligt på att ni ska få ta ner en vacker stjärna. Med eller utan assistens. *kramar om*
  • Ninnnis

Jag gillar Blommis bokstavskombinationer!

Daa, Martyr-Agent-Ninnis normal och stabil i hormonträsket? Det beror nog på vem du frågar... Testa med min make så får vi se

• Fjällbruttan

Hepp!!
    Nu har min fåtölj kommit.....
    Med en lastbil som helt plötsligt började RULLA UTFÖR vår backe... rätt mot min man som kom hem för att hjälpa till att lasta av, hann hann precis slippa få lastbilen över sin lilla opel så den tog hela ladugårdshörenet istället! Och jag är så jävla tacksam för det, jag skakar fortfarande!

Har tagit en massa kort, skrivit skaderapport och bjudit på kaffe, chaffisen var inte riktigt glad heller... men alla är vi otroligt glada över att det inte blev några personskador!

Ska ladda in kort nu och maila hans chef, slänger kanske in några här så ni får se eländet!

men vet ni, VI behöver inte tjafsa med försäkringar, det gör ju godsfirman
    Alltså kommer det nån och fixar allt! YES  

Psst... vi är inte gullinuttiga, vi har inte försoningssex och vi kan fräsa idagar.. sällar mig till den normala skaran

• Ninnnis

Det märks att han inte hänger i vår tråd...
    passionsblomman skrev 2009-10-29 11:30:24 följande:
    Och hörni; doktor gyns skarpaste: .."och jag HOPPAS verkligen att du inte sitter och läser och tar din infpormation utifrån diskussioner på NÄTET, för det är det dummaste man kan göra. Vare sig det gäller hur många månader man kan äta Pergotime eller när det är dags att gå vidare till ev IVF:er så är det UNIKT för varje par och man ska SKITA i hur och vad alla andra gör!!!!!"Han lät riktigt arg.-"Eh, nääääääääää, jag lyssnar bara på doktorn...."Jag tror inte jag lät riktigt övertygande där.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan