Morrn!!
I´m back in buiseniss (nä, troligen inte eftersom jag inte kommer på hur fan man stavar det!! Hjälp!!) men hjärnan är det liet si och så med!
Blomman, kramar i massor till dig, vilken jäkla resa ni är på!
Håller med dig fullständigt om att hade han såna frågor kan han ju ringa din gamla klinik, svårt att stå till svars för beslut du fatiskt inte ens har utbildning att besluta om!
Hur i jösse namn ska man veta vad som är rätt och fel??
Och varför ska man överhuvudtaget behöva känna känslan av att stå till svars??
Käbbel SKA skötas bakom kulisserna! Det är väl för fan nog jobbigt att behöva gå dit, utan att behöva fundera på om deras konflikter kanske gör att man inte får bästa behandlingen
Men positivt att han trodde på positivt besked utan IVF... det kan ju hända att du kan plocka ner en stjärna
Måste ni ha remiss till Uppsala?
Män...ja vad ska man säga?? Jag upplever att det där symtomet är utbrett, vi sopar allt unde mattn, stampar hårt på det så finns det inte och då behöver man ju inte oroa sig... bra va? NOT!!!
Värsta kommentaren här var nog när vi hade en sån där grej:
-Men, vad tjänar jag på att oroa mig eller vara ledsen??
-???????????????????
Behöver jag säga att jag var tvungen att avlägsna mig från den just då största idiot jag tittat på för att lugna mig och inte klappa till honom?
Enda gången han visat att det tär på honom med en sjuk mamma var på bröllopsnatten, då grät han (och var förstås onykter) och sen kläckar han ur sig, Nä, nu skiter vi i det här, hon ska inte få förstöra vår dag...
Då upplyste jag honom om att vi just lovat i vått och torrt, och nu var vårt liv så här och att jag gillade att han var normal! Han var tyst ganska länge då....
Daa, kramar till dig med, du är fullständigt normal!!! Har prövat det där själv, det går över, det blir lättare men det tar ett tag, för du har faktiskt sorg! Och då får man vara ledsen, låt det vara så, du behöver det nu!
Apolivia på apoteket haren bra scrub som inte är så dyr och bra ansiktskrämer tycker jag!
Kram till alla