• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Hvidbrud

Lanovia-stumpan... komihåg att fotografera dig och din mage mycket, för när magen är borta kan man titta på bilderna och säga Åh, vad fin och kvinlig jag var. Något som man inte alls kände sig stor och svullen och otymplig. Men just nuär du kvinligheten personifierad - en gral, det gillade jag. en gral kn väl inte renovera hus? den får huset renoverat. Lite primadonnafasoner får du lära dig att njuta av... Om några månader är det inte du som får upmärksamheten och omsorgen längre, En annan primadonna/primodon kommer alltid först.

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 11:49:32 följande:
    Jag har nästan fått imig frukosten också... och kramp i vänster arm. Hon vill BARA ligga och sova där just nu... aj aj aj
    Bökar Eshter osså in sig i armvecket? Bellabus gör det o så grymtar hon....hmmm....inser att vi är nära besläktade med grisarna...hahahahahha

Idag ska vi träffa barnläkaren....hoppas allt går bra....Busan tycker INTE om att ligga själv på magen....men på min mage ligger hon gärna...o då lyfter hon huvudet jäääääättefint...

Hahhaha, men Ninnis...kom igen nu! Liiiiite underhållning måste du väl bjuda kollegorna på?
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 11:56:03 följande:
    Lanovia-stumpan... komihåg att fotografera dig och din mage mycket, för när magen är borta kan man titta på bilderna och säga Åh, vad fin och kvinlig jag var. Något som man inte alls kände sig stor och svullen och otymplig. Men just nuär du kvinligheten personifierad - en gral, det gillade jag. en gral kn väl inte renovera hus? den får huset renoverat. Lite primadonnafasoner får du lära dig att njuta av... Om några månader är det inte du som får upmärksamheten och omsorgen längre, En annan primadonna/primodon kommer alltid först.
    Jappjapp...som gör att mammorna får äta frukost vid lunchdags.....suck dessa barn! *pussar på sessan*
  • Hvidbrud

Bra handskakning ingis. Det är nästan så man får göra för att komma igång igen.
    Låg i sked med maken igår. Stelt som bara den. kändes jätte konstigt. Efter 5 min flytade vi lite på oss och klick, så föl kropparna på plats i varandra igen. Så härligt att bara ligga där i hans famn, på ett nytt sätt. Oj vad allt förändras...

• ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 10:54:42 följande:
    Idag har jag o maken skakat hand på att vi ska ha sex....hahhahahaah
    hahahah ja va fasen gör man som småbarnsförälder?!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 11:58:52 följande:
    Bra handskakning ingis. Det är nästan så man får göra för att komma igång igen. Låg i sked med maken igår. Stelt som bara den. kändes jätte konstigt. Efter 5 min flytade vi lite på oss och klick, så föl kropparna på plats i varandra igen. Så härligt att bara ligga där i hans famn, på ett nytt sätt. Oj vad allt förändras...
    Skeden e så goooooo!
    Ja va allt förändras...innan låg vi alltid tätt ihop...nu ligger jag på 30 cm av min säng....så långt ifrån maken som möjligt....men bara för att plugga i nappen på Busan....
    Man är hemsk...men jag ser verkligen fram emot när Busan sover i eget rum....*drömmer mig bort*

Jäpphäpp...lunchspam!
  • Ninnnis

Det gör min vovve också

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 11:57:04 följande:
    Bökar Eshter osså in sig i armvecket? Bellabus gör det o så grymtar hon....hmmm....
  • Hvidbrud

Har tror jag att jag spammar i min ensamhet, så sitter du där och är snabb som hundan med svar på tal!

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 11:57:04 följande:
    Bökar Eshter osså in sig i armvecket? Bellabus gör det o så grymtar hon....hmmm....inser att vi är nära besläktade med grisarna...hahahahahhaIdag ska vi träffa barnläkaren....hoppas allt går bra....Busan tycker INTE om att ligga själv på magen....men på min mage ligger hon gärna...o då lyfter hon huvudet jäääääättefint...Hahhaha, men Ninnis...kom igen nu! Liiiiite underhållning måste du väl bjuda kollegorna på?
    Ja, esther kryper in i armhålan när hon är trött och ljuskänslig. grymtar när hon gråter ibland. lill sessan...

Läkarbesöket tar 2min. Inget att oroa sig för.
    E. gillar inte mageläge alltid, men ibland njuter hon av det. det är också ett bra sätt att frigöra pruttar som hamnat på tvären, har vi märkt.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan