• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Funderar på om jag vågar göra glädjedans över att Ingis är tillbaka??? Det har jag gjort tidigare bara för att märka att hon inte alls är tillbaka.
    Jag nöjer mig nog med att hoppas att så är fallet denna gång!
    och göra ett litet glädjetjut.

• lanovia 08

Här har ni en som är helt slut idag. När mannen väl kom hem så rann ilskan rätt snabbt av. jag sa vad jag tyckte han sa hur han tänkt och där fick det vara bra.
    Men däremot så satte syndafloden i gång i alla sin kraft, ojoj vad jag grät.
    Det rann tårar över hur ful, stor och fruktansvärt oattraktiv jag blivit, så oattraktiv att maken inte ens vill ha sex med mig längre (tja detta var väl kanske inte sant men sådan kände jag mig igår) De rann för att mina fingrar svullnat så mkt att jag inte kan ha förlovnings- o vigselringarna på mig längre. De rann för att jag pga graviditen inte kan hjälpa till med renoveringen så som jag vill. Med andra ord jag lyckades nog komma på allt oväsentligt som går att komma på och stortjuta över detta.
    Glädja mig över allt underbart är ju onödigt. *ironisk*

så idag är jag psykiskt helt slut och har nog inte världens snyggaste ögon, lite smått svullna.

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-10-27 20:27:38 följande:
    Lanovia, jag kan tala om fördig att i tanttråden så har det senaste tiden varit gubbar till salu typ gratis mot avhämtning senaste tiden.Senast förra helgen kunde min gott ha flyttat eller dött eller vad som helst.
    Den skriver jag under på!
    Just nu har priset stigit lite, men han är fortfarande ute på REA

Lanovia: Kramar till dig. Känner igen det mesta du beskriver.

Ninnnis: Så bra att spolningen gick bra, även om du fick vara lite blek om nosen och agera Drama Queen. Det är du i din fulla rätt till!

Jag vabbar idag också. Lillan hade 39,5 i natt och otäck hosta så här har det inte sovits mycket...
    Nu blir det tecknat och bädda ner oss i sängen och sova.
    Maken kommer hem och löser av mig vid lunch så då ska jag och jobba.

Kram!
  • Ninnnis

Lanovia, söta vännen! Jag förstår att det bara rinner över ibland, och hormonerna hjälper ju inte direkt till. Jag minns ett par praktfulla Pergo-bryt jag hade...

Känns det bättre idag?

Jag behöver förmodligen inte tala om för dig att du varken är ful eller oattraktiv, det har säkert din fina make redan gjort. Däremot kan jag bara infilka att i mina ögon (och många andras) är en gravid kvinna något av det vackaste som finns...

Kram!

• Ninnnis

Håller med!

passionsblomman skrev 2009-10-27 20:31:06 följande:
    Ankan, jag tycker din kollega bakom dig kan få lite lindriga smågrisar eller nåt och hålla sig hemma några dagar så vi får se dig oh din SÖTA lilla anka mera!
  • Ninnnis

Sonja, stackars lillan som har feber! Hoppas det inte blir värre och att mys med mamma/pappa hjälper.

• Sonja68

Hon var pigg o alert igår på dagen, 38,2 i feber, men på natten blev det värre. Och så hostan. Nöff-nöff Orolig...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan