• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-10-27 19:24:20 följande:
    Vad bra att han inte verkar lida av det Ninnis! Då är det säkert ingen fara. Fast opraktiskt förstås. Ni kan ju inte gärna be honom kräkas i en påse...
  • Ninnnis

Klart du ska bli miljonärska, Blommis! Hoppas det går bra imorgon och att ni får den hjälp ni vill ha.

Lanovia, jag känner igen det där med att vilja sälja maken billigt ibland... Hoppas ni snart blir sams igen!

Matematik... eehh... *tittar mig omkring och hoppas att någon annan svarar*

Jag har gjort en jättebunke med fruktsallad *bjuder laget runt* Nu ska jag och vovven mysa i soffan med en kopp te och Desperate Housiewives på tv

Hej Ankan, förresten! Hoppas tiden går fortfortfort fram till UL så du kan slappna av. Trivs du fortfarande lika bra på nya jobbet?

• Daa

Fast du kommer väl ihåg Bruttans metod för att göra sig av med surtanten?
    Det var nåt med en spade och en sten...
    *kramar*

lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:12:08 följande:

Sur som en ättika! Tror Bruttan har lyckats skicka hit surtanten.Som ni kanske har märkt så är till 99.9% mannen det bästa jag har. Men just för stunden ligger han inte jättehögt ikurs. Men jag känner att ilskan börjar rinna av mig så har han tur så är jag lite mindre grinig när han kommer hem än vad jag var när han åkte.
  • lanovia 08

Vi är nog inte ens osams. Det är bara jag som är arg arg arg!

Ninnnis skrev 2009-10-27 20:20:17 följande:
    Lanovia, jag känner igen det där med att vilja sälja maken billigt ibland... Hoppas ni snart blir sams igen!
  • lanovia 08

bara hon inte har lyckats för väl med detta med tanke på hur tyst hon varit sista dagarna.

Sen vet jag inte om jag vill göra mig av med surtanten just nu. Iof gillar jag inte att vara sur men jag tycker faktiskt att jag har rätt till det idag, för en gångs skull.

Daa skrev 2009-10-27 20:22:06 följande:
    Fast du kommer väl ihåg Bruttans metod för att göra sig av med surtanten?Det var nåt med en spade och en sten...*kramar*lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:12:08 följande:
  • passionsblomman

Daa, det förvånar mig inte det rigaste att du var grym på matten. Du verkar vara en sådan där skärpt tjej som skulle kunna forska eller nåt annat imponerande.

Lanovia, jag kan tala om fördig att i tanttråden så har det senaste tiden varit gubbar till salu typ gratis mot avhämtning senaste tiden.

Senast förra helgen kunde min gott ha flyttat eller dött eller vad som helst.

Fast häromkvällen såg vi "P.S I love you" och den måste ha påverkat honom på något vis, för när vi la oss sa han "jag älskar dig" alldeles bara ut i luften, och det ska jag säga er att det är inte måga gånger han gjort under tio år. Han är inte den som har lätt att få ur sig sådant.

Så, när det sägs, då tar jag det på allvar!

har ni förresten SETT den filmen? ni som lipar som jag?

• Ankan80

Va skönt att det gick bra Ninnis, men det verkade vara en läskig upplevelse....

Svar på tråden I vått och torrt och väntan