• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

OOOOOO! Jag följer med och sitter där bredvid så du kan klämma min arm!

Det kommer att gå jättebra och det GÖR faktiskt inte ont så det är fråga om smärta, det är mer att det spänner liksom.
    Hoppas innerligt att du får strålande besked.

Ninnnis skrev 2009-10-27 12:53:27 följande:
    Nu ska jag snart åka och spola äggledarna...
  • passionsblomman

Vad många supergulliga inlägg och kommentarer det var att läsa här idag! *rörd och glad*

Nu ska jag kolla veterinärer i området, för här ska inte bli fler kissongar nu.

• Villemoa

Visste väl att det fanns ett skäl till att stanna kvar här på BT för mer underbara människor än er får man ju leta efter!! ♥ till er alla!!

Hvidis; får tårar i ögonen när du skriver att han fortfarande är ditt lilla barn. Det är precis så jag känner också!

Ninnis; lycka till idag, jag tänker på dig!

Ja, var är Ankan?

• lanovia 08

Oh vad jag är grinig nu. Något som jag skulle göra på 5 min i morse håller jag fortfarande på och kämpar med. Det bara inte vill lösa sig, särskilt som det inte funkar riktigt i det nya datorsystemet. Jag blir så less!

• lanovia 08

Lycka till!

Ninnnis skrev 2009-10-27 13:12:21 följande:
    Tack! Jag är lite nervös... Jag ska köra nu, ses sen...
  • lanovia 08

Ja det hoppas jag också!!! Håller alla tummar o tår som går och visslar plusarsången.

Ninnnis skrev 2009-10-27 12:32:22 följande:
    Jag hoppas att det är en liten Baa 2 (B2?) som har tagit över dig...
  • lanovia 08

Oh ni får mig tårögd. *kramar*

Villemoa skrev 2009-10-27 13:28:53 följande:
    Hvidis; får tårar i ögonen när du skriver att han fortfarande är ditt lilla barn. Det är precis så jag känner också!
  • lanovia 08

Usch vad jag gick ner mig i humöret nu. Blev bara för mkt av allt känner jag.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan