• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

*hjärtar Ninnis gullhund*

Ninnnis skrev 2009-10-27 19:15:01 följande:
    Han kräks ibland, men längt ifrån alltid. Han verkar dock inte fara illa av det, han hoppar glatt både in och ut och är pigg och glad även efter han har kräkts.
  • Daa

Faktiskt var jag riktigt grym på matematik när det begav sig. Fast det gällde och gäller tyvärr inte just huvudräkning.

passionsblomman skrev 2009-10-27 19:22:46 följande:
    Usch! tala inte med mig om matematik! Jag är inte alls bra på det. För jag tycker det är så tråkigt att jag aldrig orkade koncentrera mig så jag förstod. Och nu är det så dags...
  • Daa

Typiskt. Här finns bara choklad. Och chokladglass.
    *ställer fram utifall*

passionsblomman skrev 2009-10-27 19:34:50 följande:
    Jag är så godissugen! Suuura och salta vill jag ha!
  • lanovia 08

Hoppas allt går bra och att ni kommer fram till något bra.

passionsblomman skrev 2009-10-27 18:44:02 följande:
    JA!!! mer plussitiv närvaro! I hela tråden tycker jag gott.Apropå det så ska jag till Gyn här i staden imorgon.Jag hoppas de är bra och duktiga där och att jag kan komma fram till vad jag vill framöver. IVF känns som ett stort steg.
  • lanovia 08

Vad bra att du kom ihåg att fråga för det tänkte jag på för några dagar sedan.

Skönt att det ändå går ok för er NInnis, hoppas det går över för honom.

Tänk att tom svintotanten kunde vara trevlig. Skönt att spolningen är gjord och det verkade bra.

passionsblomman skrev 2009-10-27 19:08:42 följande:
    Just det! Du, hur har det gått med lilla vovvens illamående och bilfärder förresten?
  • lanovia 08

Sur som en ättika! Tror Bruttan har lyckats skicka hit surtanten.
    Som ni kanske har märkt så är till 99.9% mannen det bästa jag har. Men just för stunden ligger han inte jättehögt ikurs. Men jag känner att ilskan börjar rinna av mig så har han tur så är jag lite mindre grinig när han kommer hem än vad jag var när han åkte.

Daa skrev 2009-10-27 20:07:38 följande:
    Hej lanovia! Hur känns det nu?
  • passionsblomman

Tack Lanovia, ja jag hoppas det kommer någon känsla att landa i så man kan besluta sig för något.
    Eller ett "tecken i skyn" typ tt jag vinner på postkodmiljonären så inga ekonomiska aspekter alls finns i det hela.

Skulle det inte klä mig att vara miljonärska sådär sju gånger om?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan