• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Blommis, ursäkta en privat och inte helt trevlig fråga, men blödde du lite slemblandat efteråt?

• Ninnnis

Tur att man kan vara queen över nånting i ala fall...
    passionsblomman skrev 2009-10-27 19:05:26 följande:
    Du, du har gjort dig förtjänt av att få vara lite queen i avdelningen drama med allt jobbigt sista tiden!
  • Daa

Skönt att det inte var några stopp, Ninnis.
    Visst är det lite jobbigt när man känner sig som en dramaqueen, men den där spolningen verkar som en typiskt stressig situation när man kan få för sig att inte andas...

Nu ska jag hjälpa maken med lite måttmatematik.

• Ninnnis

Han kräks ibland, men längt ifrån alltid. Han verkar dock inte fara illa av det, han hoppar glatt både in och ut och är pigg och glad även efter han har kräkts. Eftersom han inte verkar lida av det så avvaktar vi och ser hur det går. Gulligt av dig att komma ihåg det!

Ps. Såg du min lite äckliga fråga ovan? Ds.

• passionsblomman

Jaa, det gjorde jag nog när jag tänker efter. Jag har blött lite efter flera av inseminarierna också, så jag tänkte inte så noga på det. Dessutom var jag så jädra ledsen den dagen så jag märkte knappt om jag hade onte eller blödde eller nnting alls. Men jag fick värsta blöj-bindan efteråt och i den rann ju småningom vätskan ut och det var lite rosablandat.

Ninnnis skrev 2009-10-27 19:04:27 följande:
    Blommis, ursäkta en privat och inte helt trevlig fråga, men blödde du lite slemblandat efteråt?
  • Daa

Så pinsamt svårt det blev med huvudräkning... Papper och penna verkar vara nödvändigt för lite division och addition.

• passionsblomman

Usch! tala inte med mig om matematik! Jag är inte alls bra på det. För jag tycker det är så tråkigt att jag aldrig orkade koncentrera mig så jag förstod. Och nu är det så dags...

• passionsblomman

Vad bra att han inte verkar lida av det Ninnis! Då är det säkert ingen fara. Fast opraktiskt förstås. Ni kan ju inte gärna be honom kräkas i en påse...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan