Villemoa, jag tror många är så rädda för att "trampa i klaveret". De är nog ofta osäkra på om man vill prata om det jobbiga öht, och om man visar att man vill prata vet de inte vad de ska säga. Jag håller med om att det är OTROLIGT värdefullt att ha er här inne! Kraaaaaaaaam!
Blommis, precis så kan jag också känna när det gäller att "visa upp" något, vare sig det gäller mig själv eller mitt hem. Det kommer säkert att gå jättebra med kissen. Det verkar vara en cool katt
Hej Sonja! Det är helt ok att vara neggo här inne, du vet det va? Annars hade jag varit illa ute ibland
Kram!
Jenny, Pergotime är som de andra säger ett hjälpmedel för att styra upp cykeln och förstärka/stabilisera ägglossningen. Det funkade bra för mig, på så sätt att jag fick en kortare och framför allt mer regelbunden cykel.
EA, maken (och vovven) veckopendlar till Sthlm, så vanligtvis är han borta typ måndag till torsdag eller tisdag till fredag. Nu är han dock i Tyskland på utbildning och i helgen måste han jobba, det är därför det blir extra lång tid borta den här gången.