• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Jag gillar också uttrycket helig graal i sammanhanget... Bra Ingis! Lycka till hos läkaren, hoppas Bella uppför sig exemplariskt.

Mysigt att ni hittade skeden igen, Hvidis

Nu är jag hungrig! Lunchtajm...

• Hvidbrud

E ville inte somna går. hon låg och gndde och halvgrät. jag kämpade med alla trix som bruka få henne att smna- utan resultat. efter en time vände jag ryggen åt henne och blundade. Klart att hun somnar innom en minut då. Det skulle jag ha provat en timme tidigare..

• Ninnnis

Det ligger för övrigt ett wienerbröd och doftar precis bredvid mitt tangentbord... Men det ska jag inte äta förrän i eftermiddag, basta!

• ingenjörsbruden

Jaaaa våra små älsklingar gör rätt mkt lika!

Frigöra pruttar kan man osså göra liggandes på mage över mammas ben!

*håller tummen för snäll Bellabus i em*

Ja just det...lunch.. 2 mackor blir det idag!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 12:07:58 följande:
    E ville inte somna går. hon låg och gndde och halvgrät. jag kämpade med alla trix som bruka få henne att smna- utan resultat. efter en time vände jag ryggen åt henne och blundade. Klart att hun somnar innom en minut då. Det skulle jag ha provat en timme tidigare..
    Hahahaha sicket litet bus! Det gjorde busan osså i måndags...vägrade komma till ro....så jag la henne i spjälsängen medans hon var vaken o så bäddade jag o maken vår säng.....o när vi var klara så sov stumpan...mäkta förvånad mamma!

*norpar Ninnis wienerbrö o kutar tusan*
  • Hvidbrud

Grillad kyckling blir det här.

har hittat sin spegelbild! sträcker ut eter sig... ska bli kul att se vad hon gör när hon träffar bellabus imorgon!

• lanovia 08

Underbart uttryck Ingis.

Förresten måste jag säga att jag också gillar helig graal. och att man som helig inte behöver renovera och allt annat kloka ni skrivit idag. Ni är guld värda och jag skall verkligen försöka ta till mig allt detta klokt.

Hvidbrud skrev 2009-10-28 12:16:09 följande:
    kutar tusan....
  • lanovia 08

Ingis lycka till hos läkaren idag, det kommer säkert gå kanon.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan