• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Oj. Det där inlägget dök upp först nu. Märkligt hur det blir ibland.
    Surt att få vänta på maten sådär... *skickar över lite rester av köttgrytan så Blommis kan hålla ut tills punkan är fixad*

passionsblomman skrev 2009-10-31 18:38:36 följande:
    Meeeen!Nu ringde sambon-han har fått punka och var tvungen att mecka med det, så nu tar det ju ÄNNU längre tid innan vi får äta!
  • passionsblomman

Nu blev jag rätt förvånad måste jag säga: Vi var ju och hämtade en bäddsoffa häromdagen. Vi åkte iofs rätt långt och la mycket tid på att få hit den, så det gick ju en viss summa i soppa, men den kostade bara 600 spänn och den var väldigt lite använd.

Nu såg jag en EXAKT likadan som den, samma mönster och allt och den skulle de ha 5000 kr för! Har kostat dem 7000 ny står det i annonsen, och är bara soven i tre ggr.
    men vilken SKILLNAD!

Känns som att vi gjorde ett bra fynd får jag ju säga. Nästan nio gånger lägre pris!

• Ninnnis

Men usch vad mycket tråkigheter som händer!

KRAAAAAAAAAAAAM till Ingis, Andbeyond, Bruttan, Jenny och alla andra som behöver.

Nu ska jag spela Wii med lillasyster, hennes kompis och de två tjeckiska utbytesstudenterna som bor här den här veckan.

och kram

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Tänkte tipsa om en film ikväll på 4:an. "Tre systrar och en mamma" jag har sett den innan och tyckte att den var bra. Men nu är jag ju en sån tjej som bara gillar romantiska filmer (till mannens förtret), får mardrömmar av typ vallander och beck...

• Jenny står brud 090801

Mannen ville inte se den filmen...inte för att jag hade väntat mig det :)

• passionsblomman

Hihihi!

Den filmen sågar jag med utan att ens sett den, bara trailer.
    jag är nog lite udda för jag ser allt möjligt hemskt som uppenbart många killar tror att de ska få se med min sambo på "grabbkvällar" när fruarna ska göra något tjejigt, men då brukar jag redan ha hyrt hem den filmen eller vi har sett den på bio. Min svåger har blivit riktigt sur ibland!

Nu ska vi se en familjefilm som visst heter "Fem barn och ett sandtroll"

Ses!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-31 19:39:42 följande:
    Mannen ville inte se den filmen...inte för att jag hade väntat mig det :)
  • ingenjörsbruden

Hej flickor.

hann inte in t er igår....hoppas ni inte oroade er för mkt....

jo....mina argument tog nog på ett rätt ömt ställe....o så klart gick han i försvar.....maken brukar bli fläckvis döv när jag berättar hur jag KÄNNER.....hör/tar det alltid som att jag tycker att det ÄR.....suck.....MÄN eller?

Vi har inte pratat igenom det....men han gör nu precis det jag vill så eg behövs igen genompratning...jag har ju uppnått det jag ville så jag e nöjd o glad.

Anl t att jag nog reagerade extra mkt beror nog på att min pappa jobbade ap-mkt när min syster föddes...o kom alltid hem efter hon lagt sig.....så hon var riktigt rädd för honom.
    Den historian var nog droppen som fick det rinna över....

O visst har du, Blommis, nog rätt i att Batman är sällsynt förälskad i sin lilla E!

Måste bara berätta att lilla Bellabus har ankstjärtsbyxor idag!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan