• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Lapinette

Brunch i Stockholm 11 oktober

Vickan
    BS
    Lapinette
    Kängu

Det lät som t o m Frejis var intresserad!

• Lapinette

Ska kanske tillägga att jag förmodligen kommer att var bakis. Fick veta av väninnan igår att det blir fest den 10 oktober.

• Lapinette

Cissi? ... snälla kom så vi får krama dig lite!

• BrudSommar2006

Just idag är jag extra trött på att må illa jämt, det är den här otäcka bismaken på tungan jag haft nu i fem månader som börjar göra mig deprimerad. Jag vill så bara ha det här överstökat nu och inte ha tre månader kvar av det här.

• Liten med Mindre

Gah - får veta idag, kvart i tre - sen måste jag rusa iväg till dagmamma. Ingen chans att smälta o fundera i lugn o ro förrän ikväll. *hjärtklappning*

PB - imponerad att du fann dig och gav svar på tal. Jag är, som BS, sån som kommer på bra saker långt efteråt.

• BrudSommar2006

Ska bli kul med brunch! Hoppas Frejis och Bumsis kan komma! Har vi hört av Frejis idag förresten eller är hon ute på stan och springer runt med sin mamma?

• Fru E

Liten-men då kan du snart visa fina magen

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor