• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • AnnelieM
    LyckligTjej skrev 2009-07-28 11:03:30 följande:
    AnnelieM: VÄLKOMMEN!!! Ni har samma dag som oss Vi håller också vårt bröllop hemligt, bara 2 nära vänner som vet om det, man längtar tills det är dags att skicka ut inbjudningskortenoch överraska alla
    Längtar som tusan :) Så roligt att planer sitter och surfar på bröllopssidor hela tiden :) Vilket datum ska ni gifta er?
  • LyckligTjej

Ja visst, jag surfar också runt på alla bröllopssidor
    Vi gifter oss 3/7 2010, samma dag som ni

• AnnelieM

Ååå vad rolig. =) Vad ska ni ha för färgteama?

• kikki kikki

Hej!
    Vi var idag och kollade in lokalen vi ska hyra....helt underbar.
    med en stor sen och med en separat bar.
    Vi kunde inte låta bli att svänga förbi IKEA efter det så det blev en jäkla massa noppa lakan inköpta....ler....och så råkade mitt paket komma på posten med servetter och gästbok.....lyckan är total.

• Miss Svensson
    AnnelieM skrev 2009-07-28 08:36:35 följande:
    Nu är de dags för mig att hoppa in här :) Vi gifter oss den 3/7-2010. Det som är bestämt nu är att vi ska ha rosa,vit och antingen guld eller silver som team. Mycket planering men skulle vilja göra allt färdigt redan nu... :) Ingen i våran närhet vet om det ännu så de blir en överraskning när inbjuningskorten skickas ut =)
    Grattis och välkommen!!

Härliga färger... precis de som jag sitter och funderar på..
  • källerudd
    LyckligTjej skrev 2009-07-28 00:55:44 följande:
    Nattugglan i farten Källerud: Jag kommer att beställa skalet, från Calligraphen.Innehåller i festprogrammen gör vi själv, har redan börjat Dem skriver jag ut själv här hemma på vanligt A4 papper.Näh nu är det dags att sova.God Natt på er!!!
    Gör ni dem själva...hmm har fått för mig att typ värdar el toastmaster/madam gör sånt..jaja får väl se...Nu ska jag iaf göra inbjudningskort snart, bara köpa material först, troligtvis nästa fredag. Den 6:e ska jag ut och titta på klänning för första gången, ska bli både spännande och kul =)

Idag firar jag och min älskade M2b ett år som förlovade och att det idag endast är ett år kvar tills vi står som man och hustru...tänk, om ett år vid den här tiden är man gift...så undetbart häftigt :D
  • tessomac

Hej allihopa! Jag hoppar in här om det går bra. Vi ska också gifta oss den 3/7-2010, det verkar vara ett populärt datum. Gud vad långt ni verkar ha kommit i era planeringar, vi letar desperat efter lokal och har inte gjort mycket mer än så. Förutom att jag redan köpt mina skor
    Ska bli kul att bolla idéer med er andra julibrudar.

• LyckligTjej

källerud: Visst brukar värdparen göra festprogrammen också, jag har valt att göra våra själv Och dem är snart klara

tessomac: VÄLKOMMEN till tråden! Vi har samma datum, 3/7 2010
    Verkar som sagt vara ett populärt datum. Ja det ska bli kul att dela ideér med varandra. PåI helgen ska vi iväg på Ikea och inhandla vinkaraffer och lite dekorationer, ljuslyktor etc

• KatjaB

hej hej! hoppar in i tråden. Jag och min sambo har bestämt oss för att gifta oss nästa sommar, 10/7.
    Har gjort upp en preleminär budget, skissat lite smått på gästlista, börjat kolla på klänning (ska beställa från Milly), bestämt ungefär hur brudbuketten ska se ut, hur dukningen ska se ut. bokat vigselförrättare och kollat att platsen vi vill viga oss på är ledig, samt ett hus i närheten som backup ifall det skulle regna och så har jag hört mig för om lokal, men där har jag inte fått svar än. De har semester.
    vet inte hur pass långt innan man ska vara med allt, alla säger att man ska vara ute i god tid men ett år känns ju som rätt lång tid

• tessomac

Dags för en ny lista. Har jag fått med alla?

tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli

KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli