JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Hmm va konstigt för jag ser bilderna... jaja..
Ja 2500 känns ju mer som ett rimligt pris!! Men jag hoppas det finns nåt annat alternativ här i närheten, får fortsätta leta..
Ja, verkligen, jag har fastnat på en klänning på millybridal.com
den som heter Michelle.
Men känner att jag måste prova först i en vanlig affär, modellen så man vet om man passar i just den modellen.
miss svensson: var har du bilderna? jag ser inte ens någon bildmapp på din sida? Eller är det spärrat på något sätt?
(nyfiken som jag är vill jag ju se bilder!)
Vid denna tid precis om 1 år så är jag FRU!!!! Fan vad läskigt.....fast det känns så bra, allt känns HELT rätt!
Nu är det verkligen nedräkning som gäller! hehehehe
Jag har också hittat en klänning på Milly Bridal och dem
verkar vara bra att ha och göra med osv. Ska också åka iväg och prova modellen i butik och se om den passar en.
Tokisen; Jättefin klänning! Har också kollat på den men nu har jag hittat min klänning, som jag bara ska ha.
Ska mixa ihop 2 klänningar, överdelen från en och kjolen från en annan
Jag köpte faktiskt en sak som ska va till bröllopsfesten idag Va in på BOOM och såg guldmålade spargrisar, lite större modell som jag tänkte ställa på bardisken i lokalen,tänkte nämligen ha självkostnadspris i baren
Dem va så fina så jag kunde inte låta bli kostade 99kr.
Va har ni andra för färgteman?
Vi ska ha vitt vinrött vanilj & guld
Har tänkt ha djuprött och rosa, vitt oxå naturligtvis och ev blir det lite silver
Jag håller på att vela i färgval, så tänkte kanske ta fram de färgerna jag skulle vilja ha och sätta ihop lite olika och se vad som blir finast... Jättesvårt....