• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • kikki kikki

Grattis till dig "miss svensson".....
    jag kan inte tänka mig att dom kan "Ta" eran bokade dag för att ha något annat i kyrkan.
    Men fråga när ni bokar så kan du vara lugn sen

• kikki kikki

Har grym tandvärk just nu......

• Tokisen

Hej hej!
    Här e lokalen bokad vi ska vara i en bygdegård i närheten, kyrkan e bokad, bandet e klart och fotografen.
    Jag vill börja prova klänning snart, har fått för mig att jag ska beställa från kina sen, men måste först kolla så jag passar i den jag har tänkt.

zeldae skrev 2009-07-19 10:32:35 följande:
    Nu är vi 9 st den 10 juli 2010. Har ni alla bokat kyrka och lokal? Vi har bokat kyrka men inte lokal än.. Håller på och kollar för fullt. Vill nog göra det innan semestern i augusti, men när man bokar måste man väl binda upp sig, och även betala om man ändrar sig, va? Och det är ju ganska mkt man måste ha tagit ställning till då, antal gäster och så...kikki kikki: 10 juliTokisen: 10 juliPeriwinkle: 10 julisommar10: 10 juliKullaberg: 10 julisockersmulan: 10 juliJuli 2010: 10 juliFru Indosaurie: 10 julizeldae: 10 juli
  • Malin och Joel
    zeldae skrev 2009-07-19 10:32:35 följande:
    Nu är vi 9 st den 10 juli 2010. Har ni alla bokat kyrka och lokal? Vi har bokat kyrka men inte lokal än.. Håller på och kollar för fullt. Vill nog göra det innan semestern i augusti, men när man bokar måste man väl binda upp sig, och även betala om man ändrar sig, va? Och det är ju ganska mkt man måste ha tagit ställning till då, antal gäster och så...
    Vi ska också gifta oss 10:e juli Vi ahr bokat lokal för festen men inte vigseln, mest eftersom det var ett väldigt populärt ställe. Eg. hade vi tänkt 30:e juli men trots att vi var ute över ett år i förväg var det redan bokat då... så ibland är det bra att vara ute i god tid :P
    Vi har betalat en bokningsavgift på 2500 och den får vi inte tillbaka om vi ställer in.
  • h and a 2010

en ny lista

h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli

nu när det är mindre än ett år kvar ska jag nog skicka ut "save the date" kort snart!

• källerudd

Snart firar vi ett år som förlovade och att det är ett år kvar till bröllopet =D

Måste be pappa prata med presten (en vän till honom) och mamma med fotografen (en vän till henne) Lättare att få dem att ställa upp om de känner oss, el?!

Vi ska ju inte gifta oss i kyrkan därför blir det kanske lite svårare att få presten att ställa upp...

Tror oxå att jag nästan har bestämt hur inbjudningarna skall se ut...Blir trots att jag så gärna vill inga askinbjudnignar. Har inte kommit på något bra sätt att skicka dem på...Kanske kan finna något annat användnings område för dem istället...

• kikki kikki

Hej i stugan....ligger och har skitont för dom drog ut min jätte tand i morse.
    Men lika bra att den är borta för då kan den inte spöka på bröllopet....ler

• Juli100724

Snart är det ett år för oss 24 juli brudar =) Hoppas nu detta året går snabbt =)

• zeldae

Jag tycker att det är så kul att ha hittat hit till bröllopstorget, och sitta och läsa andra blivande brudars inlägg. Det är ju inte så många andra som delar denna entusiasm! :) :)

Jag tänkte skicka save the date korten ca i januari, men såg att ngn tänker skicka redan nu.. Hur ska ni andra göra? Det är ju iof semestertider då vi gifter oss, men man brukar väl inte behöva skriva upp sig om semestern förrän tidigast i februari, eller?

En annan fråga, ni som gifter er 10 juli `10, och redan har bokat lokal/ställe - kan ni inte berätta?! Så vet jag om några av de jag funderar på är tagna redan (mindre att ha beslutsångest över;)

• brudjuli2010

La till mig här jag. Nu har nedräkningen börjat!

h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli