JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Grattis till dig "miss svensson".....
jag kan inte tänka mig att dom kan "Ta" eran bokade dag för att ha något annat i kyrkan.
Men fråga när ni bokar så kan du vara lugn sen
Har grym tandvärk just nu......
Hej hej!
Här e lokalen bokad vi ska vara i en bygdegård i närheten, kyrkan e bokad, bandet e klart och fotografen.
Jag vill börja prova klänning snart, har fått för mig att jag ska beställa från kina sen, men måste först kolla så jag passar i den jag har tänkt.
en ny lista
h and a 2010: 3 juli
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
kikki kikki: 10 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
LoveA: 17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
nu när det är mindre än ett år kvar ska jag nog skicka ut "save the date" kort snart!
Snart firar vi ett år som förlovade och att det är ett år kvar till bröllopet =D
Måste be pappa prata med presten (en vän till honom) och mamma med fotografen (en vän till henne) Lättare att få dem att ställa upp om de känner oss, el?!
Vi ska ju inte gifta oss i kyrkan därför blir det kanske lite svårare att få presten att ställa upp...
Tror oxå att jag nästan har bestämt hur inbjudningarna skall se ut...Blir trots att jag så gärna vill inga askinbjudnignar. Har inte kommit på något bra sätt att skicka dem på...Kanske kan finna något annat användnings område för dem istället...
Hej i stugan....ligger och har skitont för dom drog ut min jätte tand i morse.
Men lika bra att den är borta för då kan den inte spöka på bröllopet....ler
Snart är det ett år för oss 24 juli brudar =) Hoppas nu detta året går snabbt =)
Jag tycker att det är så kul att ha hittat hit till bröllopstorget, och sitta och läsa andra blivande brudars inlägg. Det är ju inte så många andra som delar denna entusiasm! :) :)
Jag tänkte skicka save the date korten ca i januari, men såg att ngn tänker skicka redan nu.. Hur ska ni andra göra? Det är ju iof semestertider då vi gifter oss, men man brukar väl inte behöva skriva upp sig om semestern förrän tidigast i februari, eller?
En annan fråga, ni som gifter er 10 juli `10, och redan har bokat lokal/ställe - kan ni inte berätta?! Så vet jag om några av de jag funderar på är tagna redan (mindre att ha beslutsångest över;)
La till mig här jag. Nu har nedräkningen börjat!
h and a 2010: 3 juli
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
brudjuli2010: 10 juli
kikki kikki: 10 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli