JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
sockersmulan>> ja inte alla som gör det.
men kändes ju lite deppigt när nedräknaren stod på 350 nåt och nu står den på 414 dgr kvar, igen. haha
får se om du smiter iväg från tråden med då. men kan inte låta bli att kika in hihi.
Jag lägger till mig i listan.
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
kikki kikki: 10 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
LoveA: 17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Mysfer, hoppas ni får en underbar dag i morgon. Hoppas allt ni planerat och önskat för er dag slår in. Morgondagen lovar ju tyvärr inte något vidare väder, men tänk på att om det skulle regna så betyder lycka när det gäller bröllop.
Många lyckönskningar från mig
Mysifer skulle det stå ju... eländiga tangentbord...
Jag skrev till Mysifer i fel tråd... hoppas i alla fall att hon har haft en underbar dag. Vi har precis ett år kvar till vi ska gifta oss. Tiden kunde gå lite fortare i bland
Hoppas ni alla har en bra helg.
Hej juli brudar!
Vi har nu efter 2 års förlovning och en bebis bestämt datum: 10 juli 2010. Såg att vi är en del med just det datumet. Kul att vara här! När man läser alla inlägg och tips blir det så verkligt allting. Vi ska gifta oss!!!! :) :)
Nu är vi 9 st den 10 juli 2010. Har ni alla bokat kyrka och lokal? Vi har bokat kyrka men inte lokal än.. Håller på och kollar för fullt. Vill nog göra det innan semestern i augusti, men när man bokar måste man väl binda upp sig, och även betala om man ändrar sig, va? Och det är ju ganska mkt man måste ha tagit ställning till då, antal gäster och så...
kikki kikki: 10 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
zeldae: 10 juli
Vi har bokat kyrka och i fredags bokade vi lokal...ler....och vi behöver inte betala något nu iaf.
Ja när vi bokade lokalen så blev det verkligen påtagligt och verkligt...."jösses vi ska gifta oss!!!"
Kul att vi är så många som ska gifta oss den 10 Juli.
skrattar....min kille undrar om det inte är 18 st som ska gifta sig?
han har en poäng där.....skrattar
Snart kanske det blir en till som kan hänga med här och på datumet 10 juli 2010!!!!
Trodde jag skulle få vänta i flera år till innan vi skulle komma till skott med bröllopet, men nu verkar det som det kommer att hända i nästa år! Jag har nog inte riktigt fattat det än!
Ska jag få ha mitt drömbröllop?????? )
Vi förlovade oss 050705, så ett giftermål, 100710 hade ju varit helt perfekt.
Nu måste vi bara kolla om vi kan boka kyrkan det datumet, vet att de har många konserter på sommaren i kyrkan här, men hoppas den är ledig då!!!!
Säg nu att vi bokar kyrkan det datumet nu, kan de sen komma i typ januari och säga att tyvärr ni får ändra datum????
Ska bli kul att få vara med att följa alla er andra här nu under detta otroligt roliga och spännande år!!!!