JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Hej
Vi ska också gifta oss den 31 juli nästa år! Vi har bokat Dalarö strand hotel åh så fint det kommer bli
Har ni några bröllopsidor där ni skriver och planerar på?
Efterlyses!
Lycka till alla brudar!
glömde lämna min blog för er som vill kika in Jag har lagt upp bilder på våra inbjudningar och mer kommer...
www.prinsessa2010.wordpress.com
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
LoveA: 17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Fyllde i mitt datum i den stora 2010 tråden och vill vara med i denna listan också
Här har vi stött på lite motgångar.. Skulle boka lokalen igår (en bygdegård), och typ det enda datumet under hela sommaren som var upptaget var vårt!!! Aargh! Vill verkligen ha just den lokalen, så nu måste vi komma på ett nytt datum.. Ugh. Lite positivt är iaf att det inte var ngt annat brudpar eller så som bokat lokalen just det datumet, utan det är hembygdsföreningen som ska vara där (deras årliga fest som tydl alltid är en vecka efter Killebomfestivalen i Sölvesborg). Aaargh! Tror visst det bor en bridezilla i mig trots allt.
sockersmulan>> såå typiskt!! vet precis hur du menar med en bridezilla inom en, har tyvärr upptäckt det hos mig med ibland haha.
dock verkar det tjejer som jag tyvärr kommer få lämna er!!
vi var och kikade på ett 3e ställe idag och vi blev bägge såå förtjusta i det. dock fanns inga tider i juli då dem har så mycket musikarrangemang och annat....
så nu blev det plötsligt ÄNNU fler veckor att invänta.
men vi ses ju i vanliga 2010-tråden! *Kram*
Nu har vi bestämt oss, hoppas att man är välkommen in i tråden!
3 juli 2010!
Har hittat både kyrka och festlokal men inte bokat än...
Det blir i vilket fall i Göteborg.
Fästmannen är dock lite orolig eftersom det är mitt i fotbolls VM! Tänk om det är en match som han och "alla andra" vill se... :)
Har ni tänkt på hur ni ska snärja alla fotbollstokiga?
Fenixx: Haha, skönt att jag inte är ensam om att plötsligt upptäcka en bridezilla inom mig! Synd att du kanske måste lämna tråden! Blir det augusti i stället?
Jolly0: Välkommen hit! Fotbollstokiga vänner o släktingar har vi inte så många, jag och min m2b.. Förhoppningsvis väljer de få är fotbollsintresserade vårt bröllop framför en eventuell match om det skulle krocka.
JollyO>> vi funderade lite också på det med fotbollen då vi har många väldigt intresserade. VM är ju mellan 11 juni-11 juli så det är om man väljer att lägga det senare i juli.
vi hade tänkt 3e juli och då tror jag det var "bara" nån kvartsfinal eller nåt. brons och finalmatchen vill väl dem flesta nördar se.
dock får man väl hoppas att folk anser att ett bröllop är viktigare.
sockersmulan>> blev ett väldigt hopp bak, så blir 4e september istället. när man äntligen hade passerat 1års-linjen haha... men jag gillar september också så gör inget. men kommmer såklart sakna denna tråden.
Oj, visste faktiskt inte ens att det var fotbolls-VM! Och min mamma som är så fotbollstokig haha... Stackars henne! Däremot så tänke vi först boka 19 juni men ädrade oss när vi kom på att kronprinsessan redan snott "vårt" datum! Inte för att jag tror att så många av våra gäster kommer vara bjudna dit haha men vi ville båda kolla på det på tv. Fick lite kommentarer av syrran sen... Ändra bröllpsdatum pga ett tv-program?? Haha tur att det inte var bonde söker fru 3/7 då!
fenixx: schysst att få passera 1års-linjen 2ggr! håller med om att september är superfint! brukar ju fortf vara varmt då.. jag kanske måste lämna den här tråden jag med, blir eventuellt juni för vår del..
idajohanna82: haha, vi (eller kanske mer jag i det här fallet, haha) resonerade exakt så när vi tittade på datum i juni! vill ju inte missa chansen att se kronprinsessans bröllop på tv, så 19/6 gick bort direkt!