Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3454275.html
det var verkligen grymt roligt!
Jag hoppas ni alla andra oxå får det bästa för just er! =)
Ska hämta näbbklänningen imorgon :) och sedan bär det iväg till Ängelholm för att fira midsommar hos blivande svågern.
Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar!
Jippieyah!! Har precis bokat flighterna till var brollopsresa!! Kanns jatteskont eftersom jag lyckades fa halva priset mot vad det ursprungligen var och dessutom en mera flexibel och passande flight! Det blir Tanzania i 3 veckor till slut!
Forresten sa har vi fatt en "ny vigselforrattare" dvs en supertrevlig kvinna som ar ledig pa var dag istallet for den oinspirerande mannen vi var hanvisade till fran kommunen.
Maste snart uppdatera var brollopshemsida for vi har aven precis oppnat var online donations community for valgorande andamal som alternativa brollopspresenter. Ar en jattecool sida som heter Ammado. www.ammado.com
Hur gar det for er andra?
Har var det lugnt...
Ville bara saga att jag fatt hem min ring modell i silver for att "prova pa" i 2 veckor av var guldsmed i dag! Den ar jattefin och nu kanns den som jag hade tankt mig!
Här rullar allt på...
Vi har hämtat ut näbbklänningen. Den blev väldigt fin och var välsydd. Tösen har provat den med sina nya skor och är mycket glad. Hon tycker att den är jättevacker :)
På fredag ska jag hämta min klänning hos sömmerskan...
Hej tjejer!
Här kommer ett inlägg mitt i renoveringsperioden.
Nu är det bara 2 månader kvar
Hoppas det går bra för er alla med allt som ska fixas!?
Vilka åker ni med till Tanzania? Vi har näligen tänkt åka dit med men har inte börjat titta på det ännu.
Harrys: Vi flyger reguljärt med KLM till Arusha (Killimanjoro International) som har supererbjudande just nu. Safarin har vi anordnat via Adventures within Reach (hittade online) och det inkluderar aven flyg efter safarin till Zanzibar dar vi har bokat direkt med ett hotel (fast pa Pemba). Sen bokar vi biljetter med Zan Air eller Coastal air till Dar er Salaam fran Zanzibar efter 10 dagar och flyger darifran tillbaka med KLM. Det ar namligen samma flygplan som forst stannart i Arusha och sen i Dar sa det blir faktiskt billigare sa..
Jag har en del kontakter dar nere eftersom jag bodde i Arusha for 10 ar sen sa fraga sa kanske jag kan hjalpa till.
Hur gar det med era OSA tjejer?
Hos oss var det jattetrogt forst men nu har vi fatt svar fran totalt 42 pers! OSA datum ar 30 juni.
Annars sa skickade jag in vara vigselblanketter till kommunen i dag sa att VF kan hämta ut vigselbeviset där innan hon aker till oss! Kanns spannande!