Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Vi gifer oss också den 22/8 börjar närma sej och man blir lite nervig
Måste hitta underkläder osv...
Nu har vi kommit hem ifrån en finlandskryssning och inhandlat massor av alkohol till bröllopet! Sweet!!
Någon som blivit hippad ännu?
Är också irriterad över att så många ännu inte har svarat, mer än hälften :(
Jag vet att jag inte kommer att bli hippad förrän efter den 8/8...Och då infaller den tack och lov under min semester :)
Nu börjar det verkligen närma sig! Jag blev hippad i lördags samtidigt som det var svensexa för fästmannen. Idag var vi och fixade kläder till honom och jag beställde brudbuketten. Vi har sista datum för osa idag och det fattas fortfarande några svar men inte mer än åtta-tio stycken.
Det pirrigaste är nog att klänningen inte ens är påbörjad men mamma har två veckors semester nu och ska sätta igång asap!
mindre än 4 veckor kvar och nu ska jag verkligen försöka fokusera på bröllopet.
Vad är kvar att göra då:
Klänningen (den är på g men är absolut inte klar)
m2b kläder
Skor och underkläder
Provsminkning
Bestämma frisyr
Träffa prästen
Vigselprogram
Placeringsaskarna som jag håller på och gör
Festprogram (vet absolut inte vad vi ska ha i dom)
Middagen (har fortfarande inte fått prisuppgifter på vad det kommer kosta)
Bestämma buketten samt blommorna på borden
Musiken (anläggning behövs även)
Ja detta var det jag kom på bara genom att fundera en liten sväng. Som ni förstår så har vi MYCKET kvar att fixa
Jag var iväg i fredags och kollade så att ringen var färdig, fick tjuvkika på den. Inget trassel där inte och mycket fin är den. Vi ska hämta den imorgon samt ett par hjärtörhängen till mig och tösen :)
Jag ska beställa brudbukett osv imorgon, ringa lokalen och VF för att boka tid för genomgång av detaljer.
Alla ni 22 augusti brudar vad har ni valt för psalmer?
Vi kommer nog att ha "En vänlig grönskas rika dräkt" och en psalm på engelska som vi inte har bestämt ännu.
Här fanns det ett gäng listade:
www.brollopslycka.se/vigselmusik/psalmer