Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Hittade en ring igår, Guldfynd skulle beställa hem den från Farsta, så jag får den nästa vecka. Tur, jag hade totalt glömt bort ringen och så har guldsmedarna semester och allt är försenat. Men just den jag ville ha fanns att beställa hem direkt Flyt ibland... Det är en sån här, fast i vitguld: www.smartstep.se/shopimages/142598/e.jpg
Nynaeve: Verkligen vacker klänning och ringen tyckte jag om också!
Nippran: så störande, hur svårt är det att bara betala in eller iaf svara så man vet. Vi ringde runt till de flesta, ändå har vi "bara" 30 gäster ungefär.
Söt ring Meria!
Nippran: Vad jobbigt! I synnerhet om ni har betalbröllop för det känns ju jobbigt att ligga ute liksom...Om det är nagon tröst var det fortfarande 5 pers som inte svarat när vi jagade dem: en manad efter OSA. Och nu har vi istället fatt in 3 nya gäster och en som kommer ända...Och sen var det ju de där typerna som inte kan bestämma om deras barn ska med och dessutom har synpunkter pa att de maste förbetala sitt vandrarhemsrum...Alla detaljer som jag inte riktigt orkar hantera just nu faktiskt...
En bra sak som just hände pa lunchen var dock att jag hittade en morgongava till sambon. Jippie!!
Ja, det är aningen irriterande. Vi får väl jaga dem med blåslampa sedan ;)
Kul att du hittade morgongåvan :)
Intressant nog sa verkar folk tro att det räcker med att säga ' jo men vi kommer' och sen inte svara pa riktigt, men där fick jag lära mig att inte vara sa petig...
Det är sant att man inte kan vara så petig men i vårt fall så behöver pengarna komma in också... Vi får se hur det ser ut om ett par dagar :)
Nippran, jag tycker gott att man far vara petig i brollopssammanhang faktsikt... Lycka till!
Vi hamtade vara ringar i gar och de var jattefina, fastan alldeles for stora!! Sa det var bara att aka tillbaka till guldsmeden i dag igen och nu ska de vara klara pa mandag, fast vi far vanta med gravyren for gravoren gar pa semester nu...Otroligt tycker jag egentligen men kan val inte gora sa mkt...
Sen har vi precis kopt en ny SLR kamera till brollopsresan! Jattefin och kul, fast ruskigt dyr forstas....Men det vore ju fanigt att aka pa safari utan!
19 dagar kvar, nu är vi under 20 strecket tjejer