Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
12 dagar kvar herre gud.
Oroar mig för allt möjligt men framförallt att festen ska bli tråkig :-S
Bondbönan: Jag köpte ett halsband till min karl. En grövre silverkedja med en stav på. På staven är våra barns namn ingraverade. Hoppas han blir nöjd med den
Min present från honom lär bli en sistaminuten från Statoil däremot. Planering (snarare komma ihåg) är inte hans starkaste sida
gifter mig också om knappt två veckor så jag hänger gärna här med hyopp om sista småtips.
'jag ska inte ålla tal till min m2b men funderar på att lämna ett telegram som läses upp.. stil med detta!
Käre brudgum!
Vill ta tillfället i akt att gratulera
till att du inte behöver leta mera
efter någon som matchar dig,
det vill säga en helt perfekt tjej.
Du har gjort ett riktigt kap,
I singellistan lämnar bruden ett stort gap.
Viska små, fina kärleksord till henne då och då
och du hennes livslånga kärlek kommer att få.
För kvinnan vid din sida är ju helt rätt,
glad, sprallig och med ett behagligt sätt.
Rolig, gosig och snäll,
vacker intelligent och nästan helt utan gnäll.
Några ömma ord och smek hennes hud,
så har du dig snabbt en lycklig brud.
Du ser förresten rätt bra ut i din skrud,
återstår bara lyckoönskningar från din brud.
Låt mig även vara helt rak,
bruden har valt en brudgum helt i min smak.
Se nu till att vårda kärleken ömt,
när du idag fått kvinnan som du alltid drömt.
Nog med goda råd, för bruden har väldig tur,
rollen som äkta make kommer du klara med bravur.
Därför vill jag höja mitt glas,
då du idag har fått kvinnan som du i framtiden med får dras.
Gratulerar på din stora dag,
fast ingen är lyckligare än jag!
Jag älskar dig och ser fram emot att dela resten av mitt liv med dig!
Puss & kram från bruden
Hämtade min klänning i gar! Den blev jättefin!! Ar sa himla lättad och glad!
Dessutom har vi lämnat in bröllopsprogrammet för tryckning i dag och dessutom bokat 2 timmar med en danslärare! Kan ju bli skojigt eftersom vi verkligen inte kan dansa: eller i alla fall inte jag
Började dessutom med bordsplaceringen sa lätt i gar. Och har filat pa latlistan till DJ:n.
Tyvärr har vi strul med fotografen just nu...Hoppas det löser sig!
Bondbönan: Istället för att ha press pa sig tror jag man visst kan ge nagot som man behöver. Maste ju inte vara sa stort och dramatiskt. Varför inte ge honom nagot som han vill gora? Typ köra bil eller nagot typiskt manligt upplevelse liknande...Jag körde pa en upplevelsepresent till 40 arsdagen istället. Tror han kommer att gilla den stenhart. Fast det tog ett tag innan jag kom sa langt..Lycka till!
Tack för tipsen! Det får bli wiskey-glas (før det behøver vi) + wiskeyprovning kanske?!
Fin vers August09! Kanske kopierar..
Happyasahippo: Trist med krånglande fotograf! Vi har inte träffat våran ännu, men jag tror inte att han ska börja krångla..!
Prazzen: Har ni Dj? Tycker att de bröllop med levande eller alert dj är de bästa och har aldrig blivit tråkiga!
Fotografstrulet verkar ha lost sig. Pratade med honom i kvall och det blir forhoppningsvis bra. Phew!
Whiskeyglas med whiskeyprovning eller schysst whiskey bok ar val en stralande ide tycker jag! Go for it!
Insag i dag att jag maste gora ett korschema for dagen trots allt for det verkar som typ Toastmasters mfl vill ha det, trots att vi tankt vara avslappnade och lata saker och ting flyta pa...Naval far val borja istallet for att sitta har och surfa
Lycka till allihop sa har pa slutspurten!
Var just o kikade på väderprognosen för den 22:a. Just nu visar det regn över Karlstad på den dagen. Hoppas verkligen det är som det brukar och prognoserna aldrig stämmer Vi ska ju gifta oss utomhus om det funkar...
Meria var hittade du vaderprognosen? Pa weather.com kan man namligen bara se 10 dagar innan... Vill ju veta hur det blir i Varberg!!
vader.aftonbladet.se/
Men hoppas de fortfarande är kassa på att spå väder