Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Ojoj... vaknade med rostig hals idag. Inte roligt :( försöker åtgärda med c-vitaminer, ingefärste och honung. Ska försöka mota bort det med ett rejält bastubad ikväll.
Vet ni, vi hade en timmes danslektion i gar kvall och hade jattekul! Jag kan verkligen inte dansa men instruktoren var sa bra och vi skrattade hela tiden sa det var verkligen en hit!
Na vagar vi kanske pa oss en vals...kanske!
Aterstar just nu hos oss att fraga en kompis om att filma ceremonin samt att kopiera och hafta i hop brollopsprogrammen,och en del brollopsrese shopping men kan inte gora mkt pga helgdag har
i dag sa nu ska vi ga ut och vandra i bergen vid en sjo och njuta av solen (30C har i dag).
Ha en bra sista helg som ogifta tjejer!!
Usch hoppas verkligen vädret ändrar sig.........
Var sjutton är värmeböljan de snackade om!!!!!
Nu är det mindre än 1 vecka kvar
Detta innebär alltså att nästa söndag när vi vaknar så är vi man och fru.
Åh vad nervös jag är men det är på ett bra sätt.
Hur går det för er alla nu när det verkligen är nedräkningen?
Ujujuj...provade min klanning i gar och upptackte att den ar sakert 2cm for stor baktill!! :-0 Chock! Markte inte det nar jag hamtade den for att designern holl pa att dra i den hela tiden och han har ingen bra bakifran spegel och dessutom var jag ensam dar, dvs hade ingen kompis med mig...Blev fortvivlad eftersom han hade stangt i gar och fram tills tisdag formiddag...Har ringt som en galning och mailat men inga svar sa jag hoppas han kan fixa det pa 24timmar!! For vi aker till Sverige pa onsdag kvall...Vore ju synd att ha en mattbestalld klanning for dyra pengar som ar for stor!! Schysst extra stress det blev nu da!!
Men min alskade sambo var helt fantastisk nar han sag min fortvivlan och forsokte hjalpa pa alla satt, sa vi hade en jattemysig dag tillsammans i gar som var den perfekta upptakten till den stora dagen om mindre an en vecka!!
Forresten, om ni undrar var varmeboljan ar sa kan jag meddela att den ar har! 32C!!
Allt känns overkligt! Nästa vecka den här tiden så är man fru! Konstigt!! men så otroligt roligt. Känner mig tokladdad inför den här veckan som kommer. Massor som ska fixas, men det kommer bara att bli roligt! Några som hade tackat nej pga. en resa ringde och sa att de kommer!! Så nu blir vi 96 personer!! Galet!!!
Ja nu börjar det närma sig!
Drömde mardrömmar inatt att jag missade att gå till frissan och sminket..hade helt glömt av det.. (hur det nu kunde gå till..)..sen sa min sambo att han hade glömt att gå på systemet oxå....snacka om att hjärnan är inställd på bröllop nu!!
Ja det blir mycket till veckan, handla maten, hämta kläderna, provsminkning, naglar,köpa underkläder och packa inför bröllopsresan den 25:e...
Jag var ute på landet hos mamma och pappa och provade klänningen igår. Den är helt ljuvlig! Passade på att bada bastu och gosa med katten också, för att slappna av. Det var jätteskönt. Dock får vi åka ut idag igen för att kolla fållen en sista gång. Bara lite pill kvar med knappar mm och sen är klänningen klar!
Provade frisyren i måndags, det blev jättefint. Som det är nu har vi väl mest besvär med festhäftet. Fästmannens kläder hämtar vi ut imorgon.
Jag är tidvis sjukt nervös. Fast samtidigt har jag nog inte riktigt fattat att det är så snart.
Tycker det är psykiskt påfrestande att vara mig, speciellt i det här sammanhanget. Är väldigt orolig över att jag skall tycka att festen hemma hos oss på kvällen skall bli för mycket för mig. Det är väl dock bara att gå undan antar jag!
Vi ska ringa kantorn i morgon och meddela in- och utgångsmarsch, vi har inte bestämt oss än! Suck. Något förslag? Lite lugnande som ingång tänker jag mig, utgången får gärna vara lite pampig! Tips mottages!
Skrev en lista nyss på allt som ska göras och jag säger bara OJ!!! - vad mycket som ska fixas nu i veckan...när ska man hinna sova liksom???
Det kommer vara fullt race fram tills lördagkväll..
Men det är nog lika för alla...eller??