Inlägg från: NinahThomas |Visa alla inlägg
  • NinahThomas

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Ja nu börjar det närma sig!

Drömde mardrömmar inatt att jag missade att gå till frissan och sminket..hade helt glömt av det.. (hur det nu kunde gå till..)..sen sa min sambo att han hade glömt att gå på systemet oxå....snacka om att hjärnan är inställd på bröllop nu!!

Ja det blir mycket till veckan, handla maten, hämta kläderna, provsminkning, naglar,köpa underkläder och packa inför bröllopsresan den 25:e...

• NinahThomas

Skrev en lista nyss på allt som ska göras och jag säger bara OJ!!! - vad mycket som ska fixas nu i veckan...när ska man hinna sova liksom???

Det kommer vara fullt race fram tills lördagkväll..

Men det är nog lika för alla...eller??

• NinahThomas

Meria84: Hoppas det löser sig med ringen för dig! Det är så jobbigt när saker krånglar och man inget kan göra själv..

Jo.. Guldfynd verkar göra lite knasiga saker ibland..hade en del turer med dom jag oxå...

Först slarvade dom bort min köpta ring i butiken..sen hittade dom inte på våra graverade ringar..dom skulle kolla - hörde aldrig av sig.. Till saken hörde att min sambo ska ha en ärvd ring...ovärderlig.
    Vi var in och vips så hade ringarna kommit med posten på morgon..*hmm*

MEN...i min ring hade dom graverat FEL det stod "En enhet förevigt 22 augusti 2009" istället för bara "förevigt" och datum...men HALLÅÅÅ,tjejen som tog emot beställningen skrev en enhet - alltså en ring och vad som skulle graveras...

Jag kunde ha blivit irriterad men kände att det fanns gott om tid att ändra texten och butikschefen var trevlig..men ändå..

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2