• Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
  • Nippran

Nu har vi äntligen fått m2bs nya kostym och den passade utmärkt :)
    Jag har även fått tag på en sömmerska som ska titta på uppläggningen av klänningen. Hoppas att hon kan fixa det...
    Näbbklänningen är även på intåg så vi kommer få den nästa vecka :)

• andbeyond
    Happyasahippo skrev 2009-06-10 14:42:50 följande:
    Vad kul att flera hittar hit! Valkomna! Hittade ett par snygga skor i gar! Självklart har jag dock 'dyr smak' och fastnade för ett par ur Rainbow Couture kollektionen...Men eftersom min klänning ar kort kanns det viktigt att skorna är snygga. Aterstar bara att se om min designer har fatt tyget sa jag kan fa ett tyg prov att jamföra med skorna för eventuell infärgning...Vart ska ni aka pa bröllopsresa förresten?Vi kan inte bestämma oss mellan Afrika, Asien eller Hawaii..
    Vi åker också till Hawaii, Maui och Kauai. Vill åka nu!
    Vi funderade också på sydafrika och nya zeeland men gör på en USA resa med en vecka i NY först och sedan Hawaii..
  • Happyasahippo

vad kul! Hur har ni planerat andbeyond? Sjalva eller via resebyra?

Jag bodde i NYC tills forra aret sa vi tankte kombinera med San Francisco istallet (aven om jag garna stannat och halsat pa lite vanner pa vagen hem )

• Happyasahippo

Forresten sa kopte jag skorna i dag! Fargen passar klanningen perfekt! En sak till att ticka av pa listan!

Dessutom har sambon hamtat sin supersnygga kostym som bara sitter saaaa snyggt!! Att jag dessutom fick en jattebukett blommor gjorde ju kvallen annu battre

• andbeyond
    Happyasahippo skrev 2009-06-12 20:59:44 följande:
    vad kul! Hur har ni planerat andbeyond? Sjalva eller via resebyra?Jag bodde i NYC tills forra aret sa vi tankte kombinera med San Francisco istallet (aven om jag garna stannat och halsat pa lite vanner pa vagen hem )
    Vi har planerat helt själva, bokat allt eftersom. Vi har aldrig varit i New York så det ska bli superkul!
  • Happyasahippo

Andbeyond; vilka oar besoker ni och hur lange ar ni dar?
    Vi funderar just nu pa Big Island, Kaui, Maui... alternativt blir det Tanzania!

• andbeyond
    Happyasahippo skrev 2009-06-15 07:31:29 följande:
    Andbeyond; vilka oar besoker ni och hur lange ar ni dar?Vi funderar just nu pa Big Island, Kaui, Maui... alternativt blir det Tanzania!
    Vi är på Maui 5 dagar och Kauai 3 dagar. Kauai blev en lite sista minuten ändring
  • Rhythm

Hur lång tid har det tagit för er att få tillbaka hindersprövningen? Skickade in vår i onsdags......

• Happyasahippo

Vi var dar pa fredagen och fick var pa mandagen! Och da bor vi i Munchen!

• annape84

Tjoho.. en tråd för bara oss! =)
    Måste bara skryta lite... =) Jag blev hippad i lördags! GRYMT KUL!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2