Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Wow! Har i dag lyckats fa var hindersprovning som vi faktiskt lamnade in i Stockholm i fredags! Det maste vara rekord eftersom vi ju bor i Tyskland! Maste innebara att de skickade den bara nagon timme efter att vi varit dar personligen!! Klart imponerande! Gillar Sverige ibland..!!
Hann dessutom med att oppna en presentlista pa ett varushus har i stan. Blir bara kort och liten eftersom vi helst inte vill ha presenter utan helst ser att folk kommer till brollopet alt ger till valgorande andamal. Men det kandes skont att fixa en grej till!
Tyvarr var tryckeriet dar vi kollade upp inbjudningarna mindre tillmotesgaende...Far se om sambon far koll pa det i morgon (den forsta bestallningen var fel...)
Avslutade kvallen med picknick vid floden da det ar 30 grader varmt har!
Hur gar det for er andra?
Jag har postat inbjudningarna.......
hjälp dom kommer att få dom idag!!!
Ingen som vet något än...det är så himla roligt att chocka omgivningen....
så spännande....
ska till blomster affären idag och kolla på lite på blommor, tänkte att det skulle vara något enkelt.
Har försökt att få tag på vår präst oxå, i flera dagar, utan resultat.
har lämnat meddelande på hennes telefonsvarare (för flera dagar sedan), få se om hon ringer idag....börjar få lite panik att jag inte kan nå henne....
Hej alla brudar !!
Gifter mig också 22 augusti och har som så många andra
hunnit planera så mycket som det bara går. Skönt att inte behöva stressa !!
Är aningen surmulen och nipprig. Det visade sig att m2bs kavaj till kostymen var fellevererad. Vi hade fått en helt annan modell på kavajen till kostymen så nu måste vi jaga firman så att det blir åtgärdat. Är nu väldigt glad över att vi var ute i mycket god tid när vi beställde våra saker från nätet.
Nu börjar det kännas verkligt att vi ska gifta oss om mindre än tre (!) månader, så nu känns det ok att hoppa in i tråden.
Jag sitter och väljer klänningar, tittar på en massa bilder och blir inte klok. Jag ska åka och prova klänningar imorrn så det ska bli spännande. Har skjutit upp det gång på gång men nu måste jag iväg. Är bara rädd att jag ska bli superdeppad eftersom jag inte är en storlek 38:a och passar i allt.
Har ni andra klänning fixad redan?
Detta är även min bröllopsdag!
Har kommit långt i planeringen. Klänningen hänger i garderoben, fasar för att stryka den! Kanske kan man be om lite hjälp av tärnan.
Hindersprövningspapprena lämnade i dag och vigselsamtalet inplanerat i början av Juli.
Ja att gifta sig är verkligen ett projekt.
Lycka till allesammans
Vi fick vara nya inbjudningar i dag och de är saaa fiiiina!! Jättelycklig bara jag tittar pa dem! Sprang omedelbart i väg och köpte frimärken sa en del kan skickas i morgon redan...Blir till att slicka kuvert och dricka lite vin i kvall
Är sa glad för att sambo inte bara insisterade utan även gjorde en snyggare design. Han är bara bäst min kille
Fru Wi: Jag later sy upp min klänning hos en designer här i stan vilket känns skönt. Det sägs ju hela tiden när man kollar pa klänningar att man maste vara ute typ 6 manader innan, fast när jag pratade med designern i dag sa sa han avslappnat att han tänkte börja i juli...Gulp tänkte jag: hinner han da??!! Han menade att det var inga problem sa jag far väl hoppas att han har rätt Intressant nog sa kostar det i princip lika mycket att sy upp som att köpa här...