• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • nennesjuttioåtta

GLAD MIDSOMMAR!! *obs versaler*

rumla runt på höskullen nu! Men akta er för att bli för kalla om baken!

• Frejis

Grattis till Roffe Frullan

och Glad midsommar!

• passionsblomman

Telis, tack ska du ha! Jag får se när jag slår till och kissar på den där stickan.

Och jo, de ringde och de skulle vara två ggr/dag och dessutom visade det sig att jag ju inte gjort hela uttaget, vilket jag trodde, så jag har gott om dem nu härhemma!

• BrudSommar2006

Hej! Jag har haft så mycket att göra idag så först nu ska jag börja läsa ikapp!

Idag när jag hämtade Iris så var det en skitunge som frågade om jag hade en bebis i magen. Vad fräckt! Borde sagt att man inte får fråga så istället för kanske det som jag hasplade ur mig.

Vad på inskrivning igår förresten och är nöjd med min BM den här gången.

• BrudSommar2006

Glad midsommar alla!

Skönt att det gick bra för FruLLan och Roffe!

• MSW

Och måste juh logga in igen!!

GRATTIS frullan! Hoppas att du ligger golvad av kärleken till bebben!! Pussar och kramar!

Och Izzie: Jag hade dött om A hade blivit så, och inte vetat vad jag skulle ta mig för!

smiter igen! Puss på er!

• muggles

Passionsblomman: lycka till med testet - det luktar plussss....
    1700 pix! Shitt pomm fritt.

Glad midsommar alla! Imorgon beger vi oss mot civiliserade trakter

Lappis: kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! Under helgen. Och prata varligt med Blasten så h*n känner sig hemma.

Det tänker inte jag göra... höhö.

• passionsblomman

Nu gick det åt helvete med min tårtbakning IGEN! Vad ÄR det här! jag är BRA på den här tårtan i normala fall...

Nu får det bli bara jordgubbar och grädde imorgon-UTAN tårta.

Ja, nästan 2000 pix på apoteket!
    Fast bara det där fästinmedlet till katterna kostade fasen 322 kr!

Svar på tråden Livets stora och små frågor