• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • kängu

Muggles: "Yngre kopierar direkt, äldre måste kanske trycka på förminskningen först" *asgarvar*

• passionsblomman

å herregud!
    kängu skrev 2009-06-18 14:39:05 följande:
    Muggles: "Yngre kopierar direkt, äldre måste kanske trycka på förminskningen först" *asgarvar*
  • Lapinette

mugglan - det har du ju rätt i!!! Tänkte inte på det!

• kängu

Näpp, nu ska jag ägna mig åt min stickning en stund! Till er som inte kommer kika in här under helgen vill jag säga Glad midsommar!!! Hoppas att solen lyser på er imorgon!!!

• nennesjuttioåtta

glad midsommar på er allihop! Jag sitter nog kvar och pular ett tag till, här finns inget som heter "halvdag" eller "klämdag"... Chefen ringde t o m huvudkontoret för att fråga hur det är med julafton eftersom det inte är en röd dag. *suckar*

• nennesjuttioåtta

kängu btw, du glömmer väl inte laptopen in på BB! Har du webkamera?

• Lapinette

nenne - här jobbar vi också full dag eftersom det inte är halvdag innan midsommar och julafton men jag tänker smita en timma tidigare i allafall (busig ). Ska bara försöka hinna med en massa innan dess.

• Lapinette

nenne - vill du se förlossningen!!! :-O

• nennesjuttioåtta

lappis
    ja för fan, det kanske är enda chansen ätt få vara med på plats?

Svar på tråden Livets stora och små frågor