• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Ore

Japp, säkert tecken när studsmatta blir till stadsmutta

Wiiii, testdatum i slutet av veckan. Kommer alltså få hålla mig datorn heeela tiden tills vi fått ett svar (då räknar jag kallt med att få korka upp bubblet!)

• fru AM

Nenne: har du rätta sortens test? Det digitala med bokstäver?
    Bara så att du är förberedd?

• Fru E

Okej, slutet av arbetsveckan eller hela veckan??!!?? viktigt att veta så vi kan ladda upp ordentligt

• Telis

Men kära nån, jag sitter och läser lokaltidningen och där kan man se vilka som har döpts i församlingen. Det är någon som har döpt sin son till Bengt Herman Åsa-Nisse.

• nennesjuttioåtta

oki, nu börjar cityakuten. Och här är det brunt i brallan.

Over and out.

• Telis

Men nenne, nej nej nej! Jag släpper inte tummarna än! Kraaaaaaaaaam!!!!

• Fru E

Telis-Bengt Herman Åsa-Nisse *asgarv*

Nenne-neeeeeeeeeej men brunt kan vara bra med!!!! Jag uppehåller ju tanten så hon inte hittar till dig!!!

• Tinga

Nenne - nej, nej, nej och nej igen! Det får bara inte vara så. Stor kram och min tumme får allt finna sig i att vara misshandlad några dagar till.

• fru AM

Nenne: inga bruna brallor här!!!! Kram

Telis: Herregud - Bengt Herman Åsa-Nisse det måste vara ett skämt!

• viktualia

Nenne - näääehää... det där med brunt i brallan har vi INTE tillåtit!!! JÖÖÖÖ! *kramar om*

Svar på tråden Livets stora och små frågor