• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • MSW

Tråkigt så klart med minus, men det kanske kan vara skönt ändå att veta det isf?

• MSW
    Talking

Hittade en bild från en trådträff!! *fniss*

Fan vad knäppa bilder det finns!
  • Tinga

EA - jag hejar också på för test med en lätt spark i baken! (Hård om det behövs! )

Sweet - vad schysst med en vuxenkväll tillsammans! Och grattis på 10-årsdagen förresten! Man behöver lite tid för varandra utan barn ibland, så jag hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll. Hoppas att all sömn gjorde ordentlig nytta. Ofta är man ju mer mottaglig för sjukdomar om man är trött och sliten, så det låter som ett klokt beslut att du tog en sovdag igår.

• Ore

Oooh, testa!!! Risken finns ju annars att du långsamt svävar upp mot de rosa molnen ändå, med fler symptom... Så det kanske är lika bra att veta säkert. Kraschlandning från halva höjden som worst case scenario, eller så hamnar du i sjunde himlen för lååång tid framöver (tills ev. illamående börjar )

Teeeesta!!!!

• Fru E

*tittar ovanför mig på molnen jo liiiiiiiiiiiiiiiiite minimalt rosa är de men inte så mycket*

Svar på tråden Livets stora och små frågor