• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • missbilly

Är det nån här som bor i Uppsala och kan tänka sig att hjälpa mig med en sak?

• Tindragull

Vi skrev bara vigseldatumet i ringen. Men hade jag fått plas med nåt mer så hade jag kanske valt att gravera in nåt kärleksfullt i den...

Vi har tagit ett helt nytt namn eftersom ingen av oss ville ta den andres! Karlslind heter hela familjen nu i efternamn...

• kärleken förde oss samman

Jag har så liten ring, stl 48 plus 12 diamanter, så jag fick bara plats med datumet.
    Johan skrev mitt namn och datum, han kommer ha två ringar.

Vet ni vad som hänt oss??? Ni kommer inte tro det.
    Fick hem ringarna igår, öppnar asken och där ligger en jättevacker alliansring- men det är inte den jag har beställt!
    Så förhoppningsvis om allt klaffar så ska jag få rätt ring på fredag.
    Snacka om dramatik på högsta nivå

• Pingst09

Idag har jag äntligen fått ändan ur vagnen och skriver en avbockningslista, med plats att fylla på fler saker jag kommer på eftersom.Där har jag verkligen tafit med ALLT som att hämta korv och bröd jag beställt på ICA dagen innan, gå in skorna, stryka sambons skjorta, leta bålrecept mm mm. Tror det blev 32 punkter... Har bockat av två idag. (Skriva komihåglista till barnvakten och prova klänningen på dottern)Har mailat musikern också men det stos inte med på listan.

Det närmar sig med stormsteg....Känner hur paniken börjar smyga sig på.

• SweetSun

4 dagar kvar, men nu känns allt lugnt! Nu hänger det bara på vädret omjag ska få panik eller ej

• Pingst09

Men nu måste man väl kunna se en 5-dygns prognos i alla fall?

SweetSun skrev 2009-05-12 18:13:06 följande:
    4 dagar kvar, men nu känns allt lugnt! Nu hänger det bara på vädret omjag ska få panik eller ej
  • Tindragull

som jag då...
    strl 47 och 20 diamanter (väldans små dock).

Jösses, hoppas rätt ring kommer på fredag!

Blir inte mycket plats kvar då...
    kärleken förde oss samman skrev 2009-05-12 16:50:11 följande:

Jag har så liten ring, stl 48 plus 12 diamanter, så jag fick bara plats med datumet.Johan skrev mitt namn och datum, han kommer ha två ringar.Vet ni vad som hänt oss??? Ni kommer inte tro det.Fick hem ringarna igår, öppnar asken och där ligger en jättevacker alliansring- men det är inte den jag har beställt!Så förhoppningsvis om allt klaffar så ska jag få rätt ring på fredag.Snacka om dramatik på högsta nivå
  • Tindragull

Åh, jag hade stenkoll på väderprognosen på yr.no i tio dagar innan vårt brölliop. Stämde rätt bra faktiskt!

SweetSun skrev 2009-05-12 18:13:06 följande:
  • SweetSun

fast de ändrar sig hela tiden, ibland regn ibland sol, så jag väntar med att hetsa upp mig. Gjorde det igår då det stog 11 å regn, idag var det 17 å sol =P

• Nalle Puh 40

Ville haft våra namn i min ring men har så små fingrar så det fick bli "O hjärta K" istället och datumet...

Svar på tråden Maj 2009!