• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • MyrahCollin

ha en supertrevlig dag idag alla som ska gifta sig den magiska 9 maj =)
    grattis grattis på er.. för idag.. blir ni Fru och make - Man och hustru eller rent ut sagt.. idag blri ni FRU!!!=)

• Nalle Puh 40

Åh, vad härligt för er alla som gifter er idag

Själv så ska jag snart på möhippa, hoppas jag får ha strumpbyxor på mig under klänningen för här är det svinkallt och regnar
    Hann iaf med en morgonpromenad innan frukosten och då höll det uppe

• MyrahCollin

är det bara vi som inte ska ha nån möhippa eller svensexa..??

• mamci

Åå alla dagens brudar, jag hoppas ni får en underbar dag idag :)

MyrahCollin, är ni säkra på att det inte kommer att bli något för er? Eller är det så ni har sagt att ni inte vill ha? Lite nyfiken bara? :)

Hit kom mannens bror för ca. 1 timme sedan och kidnappade sin helt ovetandes lillebror :0, som snällt men nervös följde med, för att med förbundna ögon åka iväg att möta upp de andra inblandade :0 Hoppas de får super kul! Vet att det bla. skulle köras gocart,bubblas och grillas. Sen går de väl ut på lokal mot kvällen :)

• MyrahCollin
    mamci skrev 2009-05-09 13:03:46 följande:
    Åå alla dagens brudar, jag hoppas ni får en underbar dag idag :) MyrahCollin, är ni säkra på att det inte kommer att bli något för er? Eller är det så ni har sagt att ni inte vill ha? Lite nyfiken bara? :)Hit kom mannens bror för ca. 1 timme sedan och kidnappade sin helt ovetandes lillebror :0, som snällt men nervös följde med, för att med förbundna ögon åka iväg att möta upp de andra inblandade :0 Hoppas de får super kul! Vet att det bla. skulle köras gocart,bubblas och grillas. Sen går de väl ut på lokal mot kvällen :)
    vi kommer inte att ha.. jag ammar, och jag har typ bara nån kompis kvar sen livet innan barn.. och nu har alla dom jag känner små bebsiar.. och min gubbe haringa vänner kvar. för dom tyckte johan förådde dom när han flytta tillsthlm och dom vägrade höra av sig för dom tyckte det var gubbens uppgift.. och när han väl hörde av sig så hade dom inte tid att varken prata eller träffas.. så..
    njäe blir inget här =)
  • Nalle Puh 40

Idag har jag haft min möhippa

Min syster sov hos mig i natt och de andra i tjejgänget dök upp vid 12 tiden (6 st för många var bortresta)

Först åt vi lunch hos mig, de hade med allt från kycklingsallad, bröd, smör till ost och vi hade det trevligt.

Efter maten fick jag ta på mig mammas gamla blommiga klänning, en morgonrock i spets, olika fotbolls strumpor, hjärtan på diadem, krona och slöja

Fick en skylt på ryggen med texten: SISTA CHANSEN IDAG. GRATIS KRAMAR GES UT

På brösten fick jag ett stort papper med ett papper över så jag inte såg vad det var på och där var det 6 kort på killar (en kändis, min sambom och några kompisar) och så skulle jag visa den för folk och de skulle gissa vem det var jag skulle gifta mig med så markerade de vem som fick mest utan att jag fick se korten. Vi gick ner till stan och in i lite affärer.
    Jätte kul eftersom jag INTE är blyg av mig det minsta

Sen gick vi in i en jätte mysig blommaffär som heter Ogräset och där fick vi fika och göra varsin blommgrupp med precis vad vi ville i, var så kul för jag ÄLSKAR blommor och gör en blommgrupp så fort jag ska någonstans så det var lyckat.

Promenerade sen hem igen och tog bilen till ett värdshus ca 3 mil hemifrån där vi åt middag, planka. Mums Hade det trevligt och satt och pratade länge men vid 20 tiden drog sig de flesta tillbaka eftersom alla utam jag, syrran och en kusin har småbarn.

Syrran körde hem mig och jag ringde till sambons bror och frågade vad de var någonstans och de var och bowlade (hade haft 5 kamp på ett skyttecenter innan) så vi åkte dit och bara kollade läget och han var lite på "sikadusen" (eller ganska mycket...) Hade en skylt på sig där det stod något i stil med:

Kramar 5 kr
    Kyssar 15 kr
    Annat... 1 000 000 kr
    Ungkarl, utgående vara...

Han hade fått massis med småpengar att köpa öl för och desutom var det ölbowling och han är rätt bra på det så det blev några gratis öl där oxå...

Nu har syrran åkt hem och de andra skulle nog till Hotellet sen så vi får väl se när han kommer hem...

Har haft en underbar dag med min goa vänner...

• MyrahCollin

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-09 22:07:22 följande:

Idag har jag haft min möhippa Min syster sov hos mig i natt och de andra i tjejgänget dök upp vid 12 tiden (6 st för många var bortresta)Först åt vi lunch hos mig, de hade med allt från kycklingsallad, bröd, smör till ost och vi hade det trevligt.Efter maten fick jag ta på mig mammas gamla blommiga klänning, en morgonrock i spets, olika fotbolls strumpor, hjärtan på diadem, krona och slöja Fick en skylt på ryggen med texten: SISTA CHANSEN IDAG. GRATIS KRAMAR GES UTPå brösten fick jag ett stort papper med ett papper över så jag inte såg vad det var på och där var det 6 kort på killar (en kändis, min sambom och några kompisar) och så skulle jag visa den för folk och de skulle gissa vem det var jag skulle gifta mig med så markerade de vem som fick mest utan att jag fick se korten. Vi gick ner till stan och in i lite affärer.Jätte kul eftersom jag INTE är blyg av mig det minsta Sen gick vi in i en jätte mysig blommaffär som heter Ogräset och där fick vi fika och göra varsin blommgrupp med precis vad vi ville i, var så kul för jag ÄLSKAR blommor och gör en blommgrupp så fort jag ska någonstans så det var lyckat.Promenerade sen hem igen och tog bilen till ett värdshus ca 3 mil hemifrån där vi åt middag, planka. Mums Hade det trevligt och satt och pratade länge men vid 20 tiden drog sig de flesta tillbaka eftersom alla utam jag, syrran och en kusin har småbarn.Syrran körde hem mig och jag ringde till sambons bror och frågade vad de var någonstans och de var och bowlade (hade haft 5 kamp på ett skyttecenter innan) så vi åkte dit och bara kollade läget och han var lite på "sikadusen" (eller ganska mycket...) Hade en skylt på sig där det stod något i stil med:Kramar 5 krKyssar 15 krAnnat... 1 000 000 krUngkarl, utgående vara... Han hade fått massis med småpengar att köpa öl för och desutom var det ölbowling och han är rätt bra på det så det blev några gratis öl där oxå...Nu har syrran åkt hem och de andra skulle nog till Hotellet sen så vi får väl se när han kommer hem...Har haft en underbar dag med min goa vänner...
    låter som en toppen dag ju!! =)
    kul där! =)

när ska du gifta diG?
  • MyrahCollin

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-09 22:19:52 följande:

30 maj
    åå då ska vi gifta oss på samma dag! =) haha kanske du.. (och) jag visste.. humm bara att jag har glömt det? hum..

bara 20 dagar kvar!!!!!!!
Svar på tråden Maj 2009!