• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Pingst09

Jag blev med Hippad igår Intet ont anandes.... Hade ingen aning alls att det var på gång. Jag/vi hade bjudit hem en kompis med familj på middag och hon och hennes barn skulle komma redan efter lunch eftersom hennes karl jobbade till 17.00.
    Tack och lov hade tagit en dusch på fm i alla fall.
    För in kommer denna vän men två kompisar till istället för sina barn och då förstod jag ju direkt!
    Fick en påse med en stygg klänning, svart och blommig och ett diadem med en spetsgardin på. Och en packlista som blev en hel resväska innan jag var klar. In i bilen och ner till ortens ICA-butik för där skulle jag köpa mig en glass innan färden gick vidare mot stan (10 mil bort) I bilen fick jag en ny lista med uppdrag där jag skulle fota mig själv tillsammans med allsköns grejjer.
    Ex:
    En singelkille
    en älg
    en kyrka
    en blomma
    en cykel
    en pensionär
    ett dass
    en kille med skägg
    en kille med långt hår
    mm mm

Väl framm i stan satt min syster och två kusiner och väntade med picknick i en park. Jättemysigt!! Här utförde jag även de flesta av uppdragen.
    Sedan bar det av till bowlinghallen där jag tog sistaplatsen med heder. Fortfarande ikälld klänning och slöja...

Därefter hoppade syrran av för hon skulle jobba inatt och vi andra styrde kosan hemöver igen och vidare till ett ställe vid en tjärn där det finns en jättemysig grillkåta, utegrill, ved-eldat badkar och en brygga där man kan sitta och äta. (Dass och Bastu fanns där med, men de använde vi inte) Så där åt och drack vi, badade tunna och surrade. Klockan 24.00 blev jag hemskjutsad... Skönt att få sova i egen säng i alla fall. Det trodde jag ju inte först med tanke på allt jag skulle packa ner..

Hade en toppendag i alla fall

• Kärlekensskull

Vilken lyckad möhippa

• anja1661

jag är fru!!!!!
    igår var den mest underbaraste dag någonsin!
    åhh vad mysigt vi hade...

ska lägga upp lite bilder så de kommer strax!

• Nalle Puh 40

Pingst09: Kul att du hade en bra möhippa oxå
    Mannen kom hemvinglades vid halv tre utan nycklar och dyngrak (först blev jag arg att han supit bort dem men de låg visst i kompisens bil)

Han mår skit idag men man får man man förtjänar

• mamci
    MyrahCollin skrev 2009-05-09 14:17:04 följande:
    vi kommer inte att ha.. jag ammar, och jag har typ bara nån kompis kvar sen livet innan barn.. och nu har alla dom jag känner små bebsiar.. och min gubbe haringa vänner kvar. för dom tyckte johan förådde dom när han flytta tillsthlm och dom vägrade höra av sig för dom tyckte det var gubbens uppgift.. och när han väl hörde av sig så hade dom inte tid att varken prata eller träffas.. så..njäe blir inget här =)
    Ok,lite synd tycker jag, men jag vet också att det kan vara svårt att få ihop det när man har bebisar. Men vad tråkigt för din kille med hans vänner! :(
  • soon and very soon

ni so inte har gift er, går nått fel försök att ta det med ro!!
    mycket gick fel men festen gick kanon bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag är numer fru malmborg

• LillEm

Igår blev jag hippad . Jag visste inte om jag skulle få någon möhippa eftersom att många av mina vänner bor långt bort, men på fredag kväll när jag kom hem från en konferens så låg det ett brev till mig i posten. Brevet var skrivit från några kidnappare som hade kidnappat en kär gammal maskot från mig. I brevet fanns instruktioner där jag skulle packa en väska och invänta instruktioner nästa morgon. Kl 9.30 nästa dag fick jag ge mig ut på cykeljakt runt i staden där jag fick diverse ledtrådar från gömda brev och okända människor. Grymt häftigt gjort! Jakten slutade på balettakademin där mina vänner väntade med en salsainstruktör. Jag har tidigare dansat lite salsa så jag fick friska upp mitt minne samtidigt som mina vänner dansade med och filmade. Efter dansen var det dags för lunch med lite bubbel och sedan vidare på nästa uppdrag. De hade bokat in oss som lag på ett fort där man tävlar ungefär som i Fångarna på fortet. Vi kämpade i 2 timmar med uppdrag i olika rum. Eftersom att jag inte är så förtjust i att klä ut mig och dra runt på stan så fick jag istället bära en tiara och ett fe´-spö. Efter två svettiga timmar cyklade vi vidare hem till en vän där de lagade till en dundermiddag med drinkar och bubbel. Jag fick svara på frågor om min blivande och måla en tavla som skulle symbolisera min kärlek till honom. Efter att vi alla hade piffat till oss så avslutades kvällen/natten på en schlagerbar. Jag kom hem kl. 04.30 imorse och det var länge sedan jag skrattade så mycket. Mina vänner är helt underbara .
    Även min m2b hade svensexa igår där det blev curling och whiskeyprovning.
    Vi har verkligen tur med så fina vänner.

• MyrahCollin
    mamci skrev 2009-05-10 16:07:56 följande:
    Ok,lite synd tycker jag, men jag vet också att det kan vara svårt att få ihop det när man har bebisar. Men vad tråkigt för din kille med hans vänner! :(
    ja.lite tråkigt är det.. det håller jag med om. men men.. vi får väl gifta om oss om 10 år och få ett fyhelsike fest då:P =) hehe..
Svar på tråden Maj 2009!