• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • SweetSun

Jag tar min blivandes namn, så jag byter från ett -sson till ett annat!

• Hemlig2009

Jag tar min blivandes namn, från ett av de vanligaste -sson till att bli halvblatte.

Skojar bara, sambons pappa är från Madeira och det är ett jättefint namn.

• missbilly

Jag tar min blivandes namn! Från ett väldigt ovanligt till ett annat!

Fick min hippa i lördags!!
    Trodde inte jag skulle få det eftersom de hade hämtat sambon för svensexa o vi har ju en son på 1 år!
    Men tjejerna hade redan bokat in med mamma att hon skulle vara barnvakt så de kom o hämtade mig strax innan 11.
    Fick i uppdrag att packa gummistövlar, bikini, handduk och en sked.
    Först åkte vi runt och de tog kort på mig utanför sjukhuset, brandstationen och gamla flyget... Sen fick jag ögonbindel på mig och vi åkte o åkte!
    Gick in i en byggnad och jag kände klorlukt så jag förstod att vi skulle bada. Där hade de tänt massa ljus och det va jättemysigt! Hade aldrig varit där innan!
    Så vi badade o bastade och de hade fixat baguetter som vi åt o en ny cider kom innan jag ens hade hunnit dricka upp!
    Sen fick jag med hjälp av tjejerna i uppdrag att tillverka dildos... av morötter o päron! Hahaha va kul vi hade när vi satt o karvade!!
    Efter duchade vi o jag blev sminkad i grön o blå ögonskugga o påklädd en mintgrön klänning, slöja, tiara, rosa skärp o handväska (kommer bild i galleriet) och begav oss till stan där jag skulle sälja dildosarna! Trodde inte det skulle gå så bra för alla butiker (utan mat) hade hunnit stänga. Men det gick jätte bra o jag fick ihop 437.50
    Efter det vidare till bowlingen där vi bowlade (o träffade på idol Robin) o efter det middag hos en av tjejerna. Där blev det quiz o efter varje fråga en shotfråga.. de som vann fick en varsin shot + att jag skulle dricka en vilka som än vann... vann mitt lag fick jag dricka 2! Tur att det "bara" var tequila rose! Men Full blev jag!
    Efter det blev det krogen med maaaaaassa dans och jag fick (var tvungen) att gå upp på scen o sjunga! Sen vidare till nästa krog där Idol Robin uppträdde o han tog upp mig på scen o sjöng för mig! O så blev det maaaassa dans till!
    Oj oj oj vad träningsverk jag hade i söndags o igår!!

• MyrahCollin

vi ska ta mitt.. eller rättare sagt, jag totalvägrar sambons som är svensson =) hahah... jag har ett ovanligt namn=)

• anja1661

vi tog mitt efternamn, så nu är vi familjen Åberg!!

• paulaner

Jag ska ta min makes efternamn!

• Trulsa79

Verkar som att Medeäng är en klar favorit. Vi har funderat på Magnudahl ett bra tag, men så igår kom min pappa på Medeäng, så nu är jag lite sugen på det istället, men det är svårare att övertala mannen. Vi får se vilket det blir.

• Nalle Puh 40

Ska lämna in ringarna idag men vad ska man skriva i dem???

Svar på tråden Maj 2009!