• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Tindragull

Lycka till ni som gifter er nu i helgen! Njuuuuuuuuut av dagen för den passerar så fort!

• foma09

Maj månad har nått sin mitt, bara två veckor kvar till vårt bröllop....JIppie!!! Har ni andra mycket kvar? Tips på något man kanske har glömt?

• Nalle Puh 40

Har inte fixat brudbukett än (men bokat de som ska göra det iaf...)

• SweetSun

imorgon blir jag fruuu !!tjiiihoo!

• Nalle Puh 40

GRATTIS

Kan inte bestämma mig för hur jag ska ha min bukett? Finns två snarlika i mitt galleri, vad tycker ni om dem???

• paulaner

Det var ju många snarlika

Jag tycker den runda enkla med röda rosor med långa stjälkar är väldigt snygg och elegant! Jättefin!

• LillEm

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-15 16:40:22 följande:

GRATTIS Kan inte bestämma mig för hur jag ska ha min bukett? Finns två snarlika i mitt galleri, vad tycker ni om dem???
    Jag tycker att buketten på bild 4 är fin (alltså den som en brud håller i).

Igår var jag hos frissan och gjorde slingor, jag blev verkligen jättenöjd. Och sen så lyxade jag till det med ett besök på en skönhetssalong. Gjorde både ansiktsbehandling, plockning/färging av bryn/fransar, fransk manikyr och pedikyr. Det kändes helt underbart att få göra något för mig själv, det kan varmt rekommenderas.
    Idag åker vi söderut inför vårt bröllop på Öland (22/5), bara 6 dagar kvar . Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till internet så det blir inget BT de närmsta dagarna.
  • Tindragull

myrmor, Kärleken förde oss samman, Havsro, Magglo, Skåne09, sweetsun & Tjolinti idag är det eran dag!!!! Hoppas allt blir helt underbart!!! Lycka till nu!

• 090509

Lycka till alla som gifter sig idag!!!

• Tindragull

Tycker den första buketten är finast. Mest liv och känsla i den tycker jag. Lite pärlor i rosorna, så är den perfekt!

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-15 16:40:22 följande:

GRATTIS Kan inte bestämma mig för hur jag ska ha min bukett? Finns två snarlika i mitt galleri, vad tycker ni om dem???
Svar på tråden Maj 2009!