• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Arla79

Hej på er tjejer. Idag har jag grinat hela dagen känns det som. Hade min hippa igår och den var jättetråkig. De hade bara gjort sånt som de tycker är roligt. Och jag blev så besviken. Det var knappt någon pratade med mig ens och alla var fulla utom jag. Skittråkigt var det verkligen

• MyrahCollin
    Arla79 skrev 2009-05-17 20:15:11 följande:
    Hej på er tjejer. Idag har jag grinat hela dagen känns det som. Hade min hippa igår och den var jättetråkig. De hade bara gjort sånt som de tycker är roligt. Och jag blev så besviken. Det var knappt någon pratade med mig ens och alla var fulla utom jag. Skittråkigt var det verkligen
    usch vad tråkigt att dom inte hippade dig.. utan att det blev mer en fest för dem. =( jag tycker du ska berätta din besvikelse för dom om att det var mest att det var ägnat att de skulle få kul och inte du.

men häng inte läpp för länge.. snart är det din tur att bli fru och då blir det fest för hela slanten? =)
  • Nalle Puh 40
    Usch, vilka vänner Är det sann vänskap att göra en sådan sak?
    Hoppas du har några riktiga vänner som bryr sig om DIG oxå...

*skickar en stor styrkekram*
  • Arla79

Åh vad snälla ni är... Idag har jag ångrat mig typ 1000 ggr att jag har bjudit dem. Känns så jäkla kasst att här lägger man ca 60 000 kr på en bröllopsfest och gör allt för att alla ska ha det så bra som möjligt och inte ens då kan de ställa upp och göra nåt som jag vill göra.

Ett enda ord på bröllopet och jag nitar dem

Det är bara att inse att jag inte HAR några vänner. FAN, jag skulle ha bjudit er i stället. Jäklar också, nu gråter jag igen. Ont i halsen har jag också. FAAN

MyrahCollin skrev 2009-05-17 20:21:42 följande:
    usch vad tråkigt att dom inte hippade dig.. utan att det blev mer en fest för dem. =( jag tycker du ska berätta din besvikelse för dom om att det var mest att det var ägnat att de skulle få kul och inte du.men häng inte läpp för länge.. snart är det din tur att bli fru och då blir det fest för hela slanten? =)
    [/citat]

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-17 20:26:43 följande:
    [citat]
    Usch, vilka vänner Är det sann vänskap att göra en sådan sak?Hoppas du har några riktiga vänner som bryr sig om DIG oxå...*skickar en stor styrkekram*
  • Nalle Puh 40

Arla: Tackar och bockar för inbjudan. Vad är det man brukar säga: I nöden prövas vännerna... (kanske ingen nöd men du fattar...)

• fröken sjunfors

paulaner: tack!

arla79: så himla trist! det är ju inte riktigt det en hippa går ut på, skickar en värmande kram till dig!! snart är vi fruar, det är huvudsaken

• fröken sjunfors

Sweetsun: Vad vackra ni var!!

• Tindragull

Nämen fy! Jag blir så ledsen för din skull! Vad är det för vänner du har??? Tycker du ska prata med dem om det här faktiskt!

• Tindragull

Men gumman...!
    Prata med dem om hur du upplevde din hippa.
    Och jag lovar att jag kommer vara där på ditt bröllop! -i tanken i alla fall!

Arla79 skrev 2009-05-17 20:46:28 följande:
    Åh vad snälla ni är... Idag har jag ångrat mig typ 1000 ggr att jag har bjudit dem. Känns så jäkla kasst att här lägger man ca 60 000 kr på en bröllopsfest och gör allt för att alla ska ha det så bra som möjligt och inte ens då kan de ställa upp och göra nåt som jag vill göra. Ett enda ord på bröllopet och jag nitar dem Det är bara att inse att jag inte HAR några vänner. FAN, jag skulle ha bjudit er i stället. Jäklar också, nu gråter jag igen. Ont i halsen har jag också. FAAN
Svar på tråden Maj 2009!