• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Pingst09

Nu ska vi strax iväg på vigselsamtal i kyrkan Har hört ryktats om att här är de inte så stränga på "minst två psalmer" och det låter bra för vi ska två solosånger. Spännande att höra vad han säger...

• Trulsa79
    anja1661 skrev 2009-05-14 14:54:12 följande:
    lycka till alla som blir fruar i helgen!!njut av dagen, det gjorde vi, och allt kommer gå bra!!tänk på att dagen aldrig kommer åter och att om det nu mot förmodan skulle vara något man glömt så spelar det ingen roll! ps. att vara gift med världens underbaraste man slår allt!!! (förutom att föda barn då förstås)!!!
    Ja, föda barn borde slå bröllop och det är nu mitt nästa mål i livet. Påtal om det är ni inne på familjeliv? Vad heter ni där isåfall?
  • Nalle Puh 40

Får bli medlem där efter bröllopet

• Kärlekensskull

Tror jag heter Alexander07 är lite osäker. Hängde där varje dag för när min son var nyfödd men nu för tiden är det bara bt som gäller. hihhi! Fl är en himla bra sajt, finns många kram grejer att läsa om

Trulsa79 skrev 2009-05-14 19:02:50 följande:
    Ja, föda barn borde slå bröllop och det är nu mitt nästa mål i livet. Påtal om det är ni inne på familjeliv? Vad heter ni där isåfall?
  • Kärlekensskull

Icka84 hette jag visst

• Nalle Puh 40

Hur många filmkameror ska ni ha på festen och kyrkan?

• paulaner

Jag säger precis samma sak. Hängde jättemycket på FL när jag var gravid och min dotter var nyfödd. FL var suveränt stöd under första graviditeten. Men nu var det väldigt längesedan jag var där. Kollar där bara någon enstaka gång när jag vill ha info om barnsjukdomar el liknande. Nu är det bara BT!!

Kärlekensskull skrev 2009-05-15 06:06:05 följande:
    Tror jag heter Alexander07 är lite osäker. Hängde där varje dag för när min son var nyfödd men nu för tiden är det bara bt som gäller. hihhi! Fl är en himla bra sajt, finns många kram grejer att läsa om
  • anja1661

familjeliv e asbra när man väntar första barnet! där kan man läsa och få svar på allt!!! och en hel del till...
    jag var mycket på fl när barnen var små...beroende faktiskt men nu e det bara bt som gäller!

undrar vad man ska gå till när man inte längre "platsar" på bt??? hmm....

jag heter iaf anja1661 där oxå....

• Tindragull

Heter samma på familjeliv och på www.alltforforaldrar.se som jag gör här!

Trulsa79 skrev 2009-05-14 19:02:50 följande:
  • Tindragull

Vi hade en och det räckte alldeles utmärkt!
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-15 08:10:19 följande:

Hur många filmkameror ska ni ha på festen och kyrkan?
Svar på tråden Maj 2009!