• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Pingst09

Haha, min toastmaster har hintat om att de ska göra "mysigt" hemma hos oss med, men jag anar att det "mysiga" mest består av brödsmulor i sängen.... Vi har dock kommmit på hur vi ska finta dem genom att bädda i vår gillestuga som vi mest har som förråd. Om vi bäddar i sängen och låter det övriga se ut som det gör nu KAN de väl inte förstå att vi har en backup där nere....

Vi gör nog som no sedan och tar bröllopsnatten om ett år istället
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-19 16:52:41 följande:

Vi ska oxå sova hemma, en kompis ska göra det lite mysigt. Känner att vi inte vill lägga de pengarna på ett hotell som vi kommer till långt efter midnatt. Ska ta det på vår första bröllopsdag istället
  • Nalle Puh 40

Jag vet att vi bara kommer få det mysigt, det var kravet på att hon skulle få pyssla hos oss och jag vet att jag kan lita på henne (hoppas jag iaf...)

• elsi

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-19 08:24:50 följande:

Ni som är gifta: Vad det något som gick fel eller som ni kunde gjort på ett annat sätt nu med facit i hand?
    Håll hårt i kameren Se till att ingen objuden gäst komma in och ta kameren, presnter mm

Lyssna noga tills vad prsten säga så at du komma ihåg stunden. NJUT!
  • Nalle Puh 40
    elsi skrev 2009-05-19 18:45:20 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-19 08:24:50 följande:Håll hårt i kameren Se till att ingen objuden gäst komma in och ta kameren, presnter mmLyssna noga tills vad prsten säga så at du komma ihåg stunden. NJUT!
    Har bett svärföräldrarna ta med paketen hem och lämna dem till oss dagen efter när de åker och städar för vi ska inte öppna dem på kvällen.

Tack ändå för tipset

Någon objuden gäst tror jag inte kommer, ska vara i en bygdegård mitt ute i skogen
  • Nalle Puh 40

Vår kompis som ska spela in och utgång på trumpet frågade om vi ville att han skulle spela till de andrar psalmerna oxå, brukar man göra det? Har noll koll och har inte ens tänkt tanken...

• Pingst09

Någon form av komp brukar man väl ha till psalmerna. Men ar han att ha ska spela trumpet tillsammans med organisten? Det kan ju bli häftigt...
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 07:15:21 följande:

Vår kompis som ska spela in och utgång på trumpet frågade om vi ville att han skulle spela till de andrar psalmerna oxå, brukar man göra det? Har noll koll och har inte ens tänkt tanken...
  • Nalle Puh 40

Ja, tänker bara att det kanske blir för bra med trumpet till allt men vet inte...

• Guntan

Vi ska ha nyckelharpa och fiol till allt utom solistinsatserna.

Jag skriver förresten en blogg på min hemsida om sista veckan inför bröllopet. Den hittar ni här: salomonsson.nillans.se/

Gå gärna och kika. Vill ni kommentera så måste ni läggas till som användare. Skicka ett meddelande till mig med mailadress och namn så ordnar jag det.

• kärleken förde oss samman

Vi hade trumpet på in och utgång samt till psalmerna, jättefint

• Nalle Puh 40

kärleken förde oss samman skrev 2009-05-21 11:34:03 följande:

Vi hade trumpet på in och utgång samt till psalmerna, jättefint
    Då kanske vi oxå ska ha det när han erbjöd sig att spela
    Bra att ni gillade det