• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • MyrahCollin

oj, vad roligt att nästan alla ska åka i något speciellt =) och att dte flesta ska åka på en resa.

själv så ska vi åka våran vanliga bild fram och tillbaka till kyrkan och vi ska inte på nån bröllopsresa..

Vi har en liten knod dpå 5 månader, så det känns inte så aktuellt med en resa utan barn.. vi har ävene n 3,5 åring.

känn som vi lägger mycket pengar på våran brudbukett.. mellan 1000-1500 kr kommer den att kosta..

hur mycket har ni lagt i helhet på bröllopet, alltså med lokal, klänning, kostym, blommor, smink , håruppsättning.. osv...

• 011110

Äntligen man och hustru!

Känns helt fantastiskt trots att det regnade. Var lite kallt och blött att fotas ute, men på bilderna syns det knappt att det regnade så det var det värt.'

Vi hade en helt underbar dag och festkväll och ville aldrig att den skulle ta slut så klart.

Saliga av lycka!

• Nalle Puh 40

Vem ska ni gå in med i kyrkan eller gick ni in med?
    Jag vill gå in med pappa men han vill egentligen inte det (vill inte vara i centrum mer än nödvändigt) men vet att han gör det om jag verkligen vill det (har världens bästa pappa som skulle åka 100 mil om jag fått punktering...)men vill inte att han ska göra något som han inte vill innerst inne...

Förstår ni???

• MyrahCollin

jag ska nog gå själv.. i guess =)

• mamci

Grattis till alla nygifta! :) Härligt att höra att ni haft en underbar dag! :)

MyrahCollin, vi har nog lagt ner i slutändan 27000, tror inte att vi har överstigit det. Trodde vi skulle klara det under 26 men men ;)

Jag ska gå in med mannen, sen ska våra barn och marsalk gå bakom oss in:)

• Susanna och Fredrik

Jag betalar mellan 1200-1500 för brudbukett samt blommor till bordsdekorationen. Det är bara rosor, rosa och cremevita.

MyrahCollin: Vårt bröllop landar på 80 000

Vi åker till Bali på bröllopsresa men först i september. Ev tar vi en sista minuten efter bröllopet eller så åker vi till sommarstugan och tar det lugnt bara :)

• djurö 09

Hej alla majbrudar!

Jag har inte varit så aktiv här på sistone, tänkte bara säga att nu har vi gift oss den 2 maj uppe i kiruna och det var underbart! Lycka till alla majbrudar som gifter sig till helgen! Många kramar, Stina

• Nalle Puh 40

djurö 09 skrev 2009-05-25 15:23:14 följande:

Hej alla majbrudar! Jag har inte varit så aktiv här på sistone, tänkte bara säga att nu har vi gift oss den 2 maj uppe i kiruna och det var underbart! Lycka till alla majbrudar som gifter sig till helgen! Många kramar, Stina
    Tack för nu är det NÄRA
  • Tx2

MyrahCollin: Slutnotan för vårt bröllop gick på ca 75 tusen. Hade 77 gäster.
    Bröllopsresan ingår inte i den summan. Våra gäster var väldigt generösa så vi fick bla bidrag till hela vår bröllopsresa av dem.

Sara och Fredrik: Vi tänkte oxå ta två veckor i Bali. Velar dock lite om när. September, oktober el november.

• förstagångsbrud

Grattis till alla nya brudar! Jättekul att titta på era foton! Nu laddar jag upp lite bilder också...