• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Nalle Puh 40

Alla pignstbrudar:

Är ALLT klart nu???

• Hemlig2009

Bröllopsdagen gick jättebra! Små missöden under dagen som både då och nu i efterhand får oss att skratta. Massor av känslor som svallade både hos brudpar och gäster, mysigt.

Punch skötte hela middagen med bravur och floristen hade gjort ett toppenjobb med bordsdekorationerna, ja även med övriga blommor.

En fantastisk dag helt enkelt! Har lagt ut de få bilder jag fått i förväg av fotografen. Ingen tog nämligen bilder med vår kamera, och inte vi heller. Vi bara njöt!

• Leeeloo

Nu är man äntligen fru! Helgen var helt underbar. Det är bara att njuta ni som gifter er till helgen! Hoppas att ni får en lika underbar dag som vi hade det! =)

• Pingst09

Nja inte har jag allt klart inte. Men det mesta uppspaltat på olika listor för de dagar som är kvar nu. Träffat cateringtjejerna nu ikväll och gått igenom det mesta, känns bra. Sen har mamma tagis semester nu ons tors och fre för att vara behjälplig med det jag ber henne om...

Men nu ni, är det horisontalläge som gäller!!

• Nalle Puh 40
    Pingst09 skrev 2009-05-26 23:00:32 följande:
    Nja inte har jag allt klart inte. Men det mesta uppspaltat på olika listor för de dagar som är kvar nu. Träffat cateringtjejerna nu ikväll och gått igenom det mesta, känns bra. Sen har mamma tagis semester nu ons tors och fre för att vara behjälplig med det jag ber henne om...Men nu ni, är det horisontalläge som gäller!!
    Våra föräldrar har oxå tagit semester, är så skönt att de bryr sig så mycket och ställer upp. De är GULD värda...
  • Kärlekensskull

Åh gud så härligt! Det är bara min sambos mamma som är ledig, ingen annan som har tagit semester. Men det är ju MASSA man behöver hjkälp med. Speciellt när man har en vild 2 åring hemma.

• Nalle Puh 40

Har hämtat ringarna idag, de gamla såg ut som nya

• Susanna och Fredrik
    Pingst09 skrev 2009-05-26 23:00:32 följande:
    Nja inte har jag allt klart inte. Men det mesta uppspaltat på olika listor för de dagar som är kvar nu. Träffat cateringtjejerna nu ikväll och gått igenom det mesta, känns bra. Sen har mamma tagis semester nu ons tors och fre för att vara behjälplig med det jag ber henne om...Men nu ni, är det horisontalläge som gäller!!
    Alltså min mamma har löpt amok....jag vet inte var hon är...hon har bokat upp sig på 1000 saker denna vecka samtidigt som hon har åtagit sig massor med bröllopet på lördag....suck
  • JoM maj09

Jag har inte varit så aktiv i denna tråden men har läst lite då och då och följt alla blivande brudar...

Ville bara berätta att nu är vi gifta!!! Gifte oss i lördags och det känns så otroligt härligt!

Hela dagen blev jättelyckad! Vi hade fint väder med undantag från en störtskur när vi precis hoppat ur bilen (som var utan tak) vid lokalen efter vigseln. Hade vi åkt i några minuter till så skulle vi fått allt över oss... :)

Festen blev också lyckad, bara några småsaker som inte blev som vi hade tänkt oss men det gjorde inget alls. Alla gästerna var nöjda och hade roligt och berömde oss för allt vi hade fixat.

Har precis lagt upp bilder från vår dag i mitt galleri för er som vill se.

Kramar från en lycklig fru Borg!

• Nalle Puh 40

Susanna och Fredrik skrev 2009-05-28 00:44:04 följande:

Alltså min mamma har löpt amok....jag vet inte var hon är...hon har bokat upp sig på 1000 saker denna vecka samtidigt som hon har åtagit sig massor med bröllopet på lördag....suck
    Min oxå, hon strirrar för minst 100 personer