• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Maliinka

Vill bara gratulera alla som gift sig och alla som ska gifta sig den här månaden! Jag var ju med i tråden (förra) för längesen och tydligen hänger jag kvar i trådstarten, men vi bestämde oss för att skaffa barn nummer två först (beräknad ankomst i november) och siktar på bröllop i maj 2010 istället.

Så please ta bort mig från trådstarten innan ni startar nästa tråd!

• Arla79

Lycka till imorgon alla brudar. Verkar som om det blir en toppendag med vädret. Iaf om man bor i Svealand

• MyrahCollin

imorn blir jag oxå FRU!!! whooho!!! =)

• Ma och Ma
    SweetSun skrev 2009-05-28 18:53:59 följande:
    elsi; ja så tyckte jag med, jag har aldrig sett mig som nån pingla direkt, men på bröllopsdagen kände jag mig som en riktig knockout Och ja njuuut av bröllopsdagen för det är över alLdeles för fort!
    Ja, nu har det gått två veckor...den 16/5 blev en underbar dag och jag var verkligen otroligt vacker (det trodde jag inte!!) och alla hade trevligt!! Vi hade så kul att vi inte ville åka kl 0:00 när vår taxi kom! Nu har vi vilat upp oss i värmen på Mallis, så nu är det kanske dags att hamna i vardagen igen, men med två ringar på vänsterhanden och med fina minnen och bilder!!

Hoppas att det gått lika bra för er andra!!

Kram
  • Nalle Puh 40

Åh, vilken fantastisk dag vi hade

• elsi

Stort grattis alla pingst brudarrrrrrrrrr!!
    Mitt namn är ändrat, men jag toro att jag ville ändra igen, det blev lite fel eftersom jag har från början 2 förnamn till ex marie louise(utan -) + efternamn och nu har skatteverket tagit bort louise och helt, eftersom jag ville behåller mitt namn och lägga till mannens efternamn. så nu har jag marie efternamn efternamn.

Men det som är roligt är att mitt efternamn är detsamma so mannens förnamn!!
    Kan jag byta igen?

• Hemlig2009

Grattis! Har kikat på dina bilder och ni var jättefina! Jag har idag fått bilder av fotografen som var med mig på dagen och sedan fotade middagen, är jättenöjd. Skönt.

Ma och Ma skrev 2009-05-31 17:03:23 följande:

Ja, nu har det gått två veckor...den 16/5 blev en underbar dag och jag var verkligen otroligt vacker (det trodde jag inte!!) och alla hade trevligt!! Vi hade så kul att vi inte ville åka kl 0:00 när vår taxi kom! Nu har vi vilat upp oss i värmen på Mallis, så nu är det kanske dags att hamna i vardagen igen, men med två ringar på vänsterhanden och med fina minnen och bilder!!Hoppas att det gått lika bra för er andra!!Kram
  • LillEm

Grattis alla maj-brudar.
    Nu finns det lite bilder från min stora dag i mitt galleri.

• MyrahCollin

nuhar vi landat i vardagen igen.. vi gifte oss 30 maj.. dagen blev hur lyckad som helst! vi fotade mycket från många olika kameror.. och filmade oxå.

det enda är att jag blev väldigt missnöjd med maten, han som hade maten ändrade menyn och tog bort en jävla massa och satte dit skit, så vi fick iaf betala 150 per person men det var inet värt en enda krona mer än 50 spänn. knappt det! surt som faan!!

men men.. i övrigt hade jag en mycket trevlig dag. jag är toppen nöjd.. och en lycklig FRU =)

bilder finns för den som vill se... på min blogg www.egal.blogg.se

• Nalle Puh 40
    MyrahCollin skrev 2009-06-02 23:01:37 följande:
    nuhar vi landat i vardagen igen.. vi gifte oss 30 maj.. dagen blev hur lyckad som helst! vi fotade mycket från många olika kameror.. och filmade oxå.det enda är att jag blev väldigt missnöjd med maten, han som hade maten ändrade menyn och tog bort en jävla massa och satte dit skit, så vi fick iaf betala 150 per person men det var inet värt en enda krona mer än 50 spänn. knappt det! surt som faan!!men men.. i övrigt hade jag en mycket trevlig dag. jag är toppen nöjd.. och en lycklig FRU =)bilder finns för den som vill se... på min blogg www.egal.blogg.se
    Tråkigt med maten och att det blev så mycket dyrare, måste ju faktiskt fråga innan