• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • paulaner

Det låter ju jättefint! Kan du beskriva mer?! Har aldrig hört talas om någon som haft det

Hemlig2009 skrev 2009-05-07 18:01:25 följande:
    Vi har beställt kastrosor som vi hoppas ska bli fina på bilderna.
  • Nalle Puh 40

Vi ska lämna in våra ringar nu i veckan som kommer för garvy och putsning

• SweetSun

vi ska hämta våra ringar imrorgon! Åh vad jag ska testa och pröva ringen..massor!!

• mamci

Vi lämnade in förlovningsringarna för putsning, intagning, gravyr i förrgår och då var min vigselring klar :) Den är jättefin och nu känns det mer verkligt :) Där står våra namn och datumet. Just för tillfället håller jag på att gå in mina skor och jag hoppas jag ska kunna gå i dem på den stora dagen. Men som det känns nu så skaver det lite på öppningen vid stortån och klämmer lite på sidorna just där( å`de där förbaskade knölarna) och jag är inte stormförtjust i klackar, ser ut som en nyfödd giraff.Som tur är så är dom inte skyhöga men det räcker till för mig som är ovan! Har ni gått in era skor eller är ni vana att gå i klack kanske?
    Jag blir också nyfiken på kastrosorna! Hade inte tänkt ha någonting men men, man kan alltid ändra sig! :)

• paulaner

Jag såg jättefina bröllops-såpbubblor på Lagerhaus!!! Två olika sorter, den ena såg ut som en bröllopstårta, och den andra minns jag inte riktigt. Något rosa med hjärtan (tror jag) De kostade 10 kr/st.

Så om du bor i en stad - Lagerhaus!

Trulsa79 skrev 2009-05-07 10:18:56 följande:
    Finns det några fysiska butiker som säljer bubblor?
  • Corona

Jag köpte i en bröllopsbutik idag. De kostade ca 6 kr/st men såldes bara i 24-pack.

• Nalle Puh 40

Jag går aldrig i högklackat till vardags (och inte fest heller för den delen) så jag går in mina skor hemma, är redan lite ingångna eftersom jag köpte dem på Erikshjälpen

• anja1661

snart blir jag fru!!!! på lördag smäller det och imorgon e det full rulle med att göra naglar, fixa i lokalen mm....ska bli sååå roligt!!

i ringen har vi skrivit: Baby "hjärta" snuffan 090509 (våra smeknamn på varandra.
    i hans ring graverade vi bara in datumet då ha bara ska ha en ring...

• Nalle Puh 40

Vad ska ni ha för ringar?
    Jag har gjort om mormors vigselring (satt i tre stenar annars är det som innan) och jag blev så nöjd och det värmer mig verkligen eftersom mormor betydde så mycket för mig så det är kul att alltid bära med mig deras äktenskap.

Min farfars ring har jag gjort om till ett hjärta och har runt halsen så de är oxå alltid med mig...

• MyrahCollin

jaghar en titanring =)

är ingen guldmänniska... =) ville helst ha vitt guld.. istllet för silver.. men känns så tråkigt att hela tiden försvara det vita guldet mot silver..s å jag valde titanring=) såå fin!

bild finns i mitt galleri =)

Svar på tråden Maj 2009!