• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Kärlekensskull

Jag började sent i dag, lämnade sonen på dagis lite tidigare. Sen var det full fart till min vän som är mammaledig. Tog med mig vitkorsett, strumpeband, tiara, vita spetstrosor och halsband/armband.
    Tog typ 8 kort med den vita korsetten sen så hade min vän ett typ genomskilningt svart nattlinne som man knöt vit brösten. Då fick det bli ca 10 kort med svart nattlinne, svarta spetstrosor och svarta stay ups.
    Verken hon eller jag är några proffs på det där men det blev ganska så bra kort iaf. Men synd att vi glömde att göra dem i svartvitt. Men men inget att göra åt nu. Jag är ganska så shafsig och skäms för min kropp så min m2b har knappt fått se min i bikini eller underkläder så han lär väl få en liten chock. haahha!!

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-05 15:59:47 följande:

Berätta... (nyfiken)
  • Nalle Puh 40
    Tindragull skrev 2009-05-06 01:01:21 följande:
    Min klänning finns i mitt galleri!Nalle Puh 40 skrev 2009-05-05 08:15:03 följande:
    Vilken skillnad på med och utan underkjol
  • Nalle Puh 40
    Kärlekensskull skrev 2009-05-06 05:55:32 följande:
    Jag började sent i dag, lämnade sonen på dagis lite tidigare. Sen var det full fart till min vän som är mammaledig. Tog med mig vitkorsett, strumpeband, tiara, vita spetstrosor och halsband/armband. Tog typ 8 kort med den vita korsetten sen så hade min vän ett typ genomskilningt svart nattlinne som man knöt vit brösten. Då fick det bli ca 10 kort med svart nattlinne, svarta spetstrosor och svarta stay ups. Verken hon eller jag är några proffs på det där men det blev ganska så bra kort iaf. Men synd att vi glömde att göra dem i svartvitt. Men men inget att göra åt nu. Jag är ganska så shafsig och skäms för min kropp så min m2b har knappt fått se min i bikini eller underkläder så han lär väl få en liten chock. haahha!! Nalle Puh 40 skrev 2009-05-05 15:59:47 följande:
    Låter mysigt
    Önskar oxå att jag hade en kompis som var duktig på att fota och som man skulle kunna be om en sådan sak
    Börjar bli tveksam till att gå till en fotograf, är ganska mycket pengar
  • LillEm

NallePuh40: Verkligen en jättefin klänning.

Jag ska inte heller ta kort till en secretbox. Vi var till Mexico förra året och jag blev då fotad av en fotograf på stranden som frågade om han fick ta lite kort på mig. Korten blev jättefina och vi förstorade 2 st och ramade in. Med andra ord, min m2b har redan kort på mig iförd bikini och jag tror att det kan bli lite mycket om jag även fotgraferar mig i underkläder, kan uppfattas som att jag är lite fixerad vid min egen kropp .
    Men tjejer, jag rekommenderar verkligen att fota sig i bikini/underkläder, det är ett bra sätt att boosta självförtroendet. Oftast så är vi så hårda mot oss själva.

• Tindragull

Ja, det gör en himla skillnad!

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-06 07:51:38 följande:

Vilken skillnad på med och utan underkjol
  • SM09

Nu har jag lagt ut några bilder från vår bröllopsdag i mitt galleri. Det är inte proffsfotografbilder utan det är svärfar som fotat. Dom riktig kommer nog om några dagar.

• Tindragull

Åh, vad fina ni var!

SM09 skrev 2009-05-06 12:06:51 följande:
    Nu har jag lagt ut några bilder från vår bröllopsdag i mitt galleri. Det är inte proffsfotografbilder utan det är svärfar som fotat. Dom riktig kommer nog om några dagar.
  • missbilly

Ni som ska använda ikea lakan som dukar... Lyser det igenom om man använder ett enkelt lakan??
    Nån som testat?

Har inte gjort nån box. Vill fast har ingen som jag vågar låta se mig näck! :-s

• Corona

He he, samma här. Är inte blyg för att visa mig för m2b, men jag skulle dö av skam inför fotografen!

Heja ni som vågat

• MyrahCollin

inte många dagar kvar nu tjejer.. hur känns det i magen??

Svar på tråden Maj 2009!