• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • paulaner

Inte vi, inget av det! Däremot snygga menykort och placeringskort förstås.

mamci skrev 2009-05-06 15:13:36 följande:
    Nu till en fråga som kanske verkar dum, men ska alla här ha vigsel och festprogram?
  • MyrahCollin

vi ska inte ha något av festprogram ele rvigselprogram.. vi ska inte ha någon direkt fest heller..

vi ska bara ha ett litet bröllop ihopslaget med våran sons dop. =)

=)

• anja1661

har stenkoll på yr.no och nu ser det ljust ut för oss!!! sol och lite moln... hoppas det håller i sig!!!

hur ser det ut för er???

• anja1661

vi ska ha festhäfte men inte vigselblad....tyckte det kändes lite onödigt...

idag har typ alla i skolan frågat om ajg börjar bli nervös. nja har jag svarat men ju fler som frågade desto mer nervös blev jag och nu e jag supernervös!!!

det e ju bara 3 dagar kvar !!!!

jag har planerat i 8månader och nu e det nästan bara finalen kvar!!

har en underbar brorsa med blivande som erbjöd sig idag att hjälpa till att hämta tårtan och fixa med bordsblommorna på lördag. så slipper vi tänka på det!!! ev sak de hämta våra blommor på fredagkväll oxå så vi kan slappna av lite och njuta av en vuxenmiddag med tärnan och bestman!
    känns bra!!

• Maja9
    missbilly skrev 2009-05-06 13:32:05 följande:
    Ni som ska använda ikea lakan som dukar... Lyser det igenom om man använder ett enkelt lakan??Nån som testat?Har inte gjort nån box. Vill fast har ingen som jag vågar låta se mig näck! :-s
    vi köpte ikeas 15kr-lakan som dukar till en fest jag var med och ordnade en gång. det så jättesnyggt ut - lyste inte alls igenom. vi körde enkla. borden var medelmörka träbord.
  • SweetSun

ang väder så är det nog ingen ide att titta på det än for oss iaf, långtidsprognoser stämmer sällan. Men just nu står det +16 och halvklart, och det låter ju bra!

• Tx2

Nu har jag lagt upp några bilder som vi fått från vänner. Skall bli kul att få se fotografens och alla andra som tog kort.

• LillEm

Tx2: Jättevackra bilder, det såg underbart ut.

• missbilly

Maja9: Okay.. då kanske man ska chansa på att det funkar bra! =)
    Blir ju såå jäkla dyrt annars!
    Då lägger jag hellre ut lite mer på dekorationer!

Anja: Så är det för mig med.... ju fler som frågar ju mer ont i magen får jag!
    Stress stress mest hela tiden just nu!

• Corona

Tx2, ljuvliga bilder! Vilken perfekt vigselplats

En fråga, såg att ni hade både barn och såpbubblor närvarande. Bland allt strul som drabbat oss var också riset slut hos leverantören... men bubblor kan vi snabbt få tag i innan vigseln på lördag. Hade ni en förp. bubblor till alla? Om inte, hur lyckades ni "hindra barnen från att få tag i dem"? Antar att det var vuxna som blåste dem på er, eller...?

Tacksam för snabbt svar om du läser detta

Svar på tråden Maj 2009!